Damasko only (Deel 1)

Bruin!

1 like

:thumbsup:

6,5 - 1,5

5 likes

Cool…en lekker luchtig :thumbsup:

2 likes

Daarom draagt @Rolopalooza ook nooit boxersh…euh sokken.

1 like

:kissing_heart:

2 likes

Bruin vind ik ook mooier. Geweldig horloge!
De groetjes van z’n witte broertje de DA45.

2 likes

Thx Mark :thumbsup:

7,5 - 1,5

Bruin. Jij had toch eerst die bruine Chile Con Carne?
Die vond ik ook zo mooi. Zou ook prachtig zijn.
Zou ook goed op mijn DA38 staan denk ik😊

1 like

Van harte gefeliciteerd met de keuze om hem te houden! En verder zal het waarschijnlijk niet echt verrassend meer zijn dat een bruine band best mooi is. :grin:

1 like

Heb overigens voor deze vriend gisteren een stalen band besteld bij Damasko.
Ben erg benieuwd…

3 likes

Thx Chris…:thumbsup: Ben zeer in m’n nopjes met de DA47!

Prachtig man de ss band voor jouw Damasko. :ok_hand: Ben zeer benieuwd. Maaruh dat doet men toch altijd ter plekke op maat maken en bevestigen (vanwege de zeer krappe toleranties)?

@John1968 klopt ik had die Chili band maar deze alweer een tijdje geleden verkocht.

9,5 - 1,5

1 like

Dat had ik ook begrepen maar ik moest het serienummer opgeven en kreeg daarna de melding dat een band zonder aanpassingen gemonteerd kan worden.

Die passing tussen de band en de kast ben ik nu overigens ook benieuwd naar.:thinking:

1 like

Hmm…inderdaad :thinking: Dat is voor het eerst dat ik dit hoor…ben zeer benieuwd! :thumbsup:

Reden waarom het bij oude maatwerk was, had met de positie van de lugholes te maken. Daar zat soms een minimaal verschil in. Daardoor moet de endlink aangepast worden. Breedte was wel gelijk, daar lag het niet aan.

Nieuwere serie is dit helemaal opgelost

4 likes

Dat is goed nieuws, dan zal ik hem ook wel gemonteerd krijgen.:+1:

Goede info, thanks!

1 like

Dat is zo’n goede tip, die had ik zelf kunnen geven.

Keep us posted! Af en toe komt deze gedachte ook op bij mij, maar het feit dat ik bijna SKX-en kan kopen voor die band, houdt mij tegen.

3 likes

Tuurlijk, no problem.:+1:

1 like

Als de stemming nog open is: Ik wil graag ook een stem aan het bruin-kamp toevoegen.

1 like

@ThaPapper … Dat is mooi nieuws! En het geeft andere Damasko eigenaren ook weer betere opties om later ss band aan te schaffen…

@flowert … noted :thumbsup:

10,5 - 1,5

Ik denk dat de stemming nu wel duidelijk is…brown it is. Dank allen voor de input :ok_hand:

2 likes