Damasko only (Deel 1)

Net een NA over de stalen Damasko band gemaakt, hoop dat het mensen helpt om een beeld te geven.

1 like

Dank…ga 'm eens doorbladeren…

:thumbsup:

1 like

Hoop dat de NA je wat helpt.

Most welcome. :+1:

1 like

Na het zien van die stalen bracelet vind ik onderstaande een beetje tegenvallend. Maar een mailtje gestuurd naar Damasko, hopelijk val ik niet van mijn stoel.

2 likes

Ik zou alvast mijn voorzorgen nemen …

:stuck_out_tongue:

7 likes

Ik zat al even te Googlen, maar kon het niet vinden. We hebben het er eerder over gehad in het topic. Maar ik weet het niet meer.

Even het kleine stapeltje straps door genomen. Vrijwel allemaal aangeschaft voor de Speedy.
Maar de Damasko kan het ook prima hebben.

5 likes

Wat wil je weten?

Zeer zeker! :ok_hand:

1 like

De prijs van een stalen bracelet op de DA36. Heb inmiddels de prijs opgevraagd bij Damasko.

€635 en €30 verzendkosten.:sweat:

2 likes

Sweet baby jezus, goeiedag ey :astonished:

1 like

Misschien hebben ze hem daarom ook wel op voorraad…:sunglasses:

Tja, maar dan heb je ook wel wat hoor…
Hij voelt als een Strapcode in het kwadraat.:+1:

2 likes

Misschien wat algemene informatie wat ik verkregen heb van Damasko aangaande de stalen band.

Het is leeftijd, en dus serienummer, afhankelijk of de Damasko opgestuurd moet worden naar het thuisfront om de stalen band aan te meten. De mijne is een DA36 uit 2014 en daarbij is het niet noodzakelijk. Ik zou het gerust zelf kunnen doen, verzekerde Isabella mij.

En dan natuurlijk de prijs, let op; het gaat hier om een DA36 waarvoor ik de prijs heb opgevraagd.

The bracelet costs €625.
Shipping by FedEx costs €30
At the moment it is in stock, if you would like to order it.

2 likes

In mijn geval klopte dat. Ik vermoed zelfs dat ze de pushpinnen iets dunner leveren zodat er wat meer speling is om makkelijk te monteren. Die speling tussen de endlinks en de kast blijft daarna trouwens wel te zien.

1 like

Bij de jouwe is het minimaal, toch?

Mjah maar wel wat zichtbaar hoor en de endlinks kunnen worden bewogen.
Voor mij niet storend maar het is maar dat je het weet.

1 like

ja die prijzen zijn niet echt gezellig meer nee. Wel ontzettend gave band.