Damasko only (Deel 1)

Die vintage is inderdaad mooi…ik heb er over getwijfeld bij de aanschaf van mijn DA38.

Zoals men dat noemt…een schaamteloze cross post…

12 likes

Goed bezig @daffie! Zet mij maar vast op de flipperlijst :wink:

3 likes

:joy: Done!

2 likes

Ik wilde gelijk een draaibare-bezel-loze Damasko vanwege de net iets meer veelzijdige inzetbaarheid, en de bescheidener maat. Had jijzelf een duidelijke reden om voor een DA3* te gaan of is het gewoon maar verandering van spijs?

1 like

Idd weer eens iets anders omdat ik zowel een DA46 als een DA47 heb gehad met draaibare bezel. Na de aanschaf van mijn Sinn 556 Jubileum weet ik deze cleane (zonder bezel) look op een Flieger opeens erg te waarderen. En het draagt ook iets kleiner…

Ps jij hebt jouw Damasko toch nog? Plannen voor een tweede? :wink:

1 like

Vers uit de plakkers :thumbsup:

18 likes

Lekkere aanwinst Dennis :+1:t2:

1 like

Top! :thumbsup: Beiden vandaag binnen :grinning:

1 like

Een tweede zie ik zo snel niet komen. Mijn Damasko krijgt wel 70% van de draagtijd en we zijn gelukkig samen. Ik denk dat ze nooit weggaat :smile:

Lekkere aanwinsten @daffie @Zulu !! Daar gaan jullie een hoop plezier aan beleven! Nu nog 1 erbij en we kunnen klaverjassen😂

4 likes

:joy: I’m in!

Mag pokeren ook? :joy: ken nie klaverjassen nie​:joy:

1 like

Ja mag ook…ken lekkah beiduh.

1 like

Hoelaat begint die klaverjas avond? :smirk::smirk:

6 likes

Top! Hoe vind je de bracelet?

1 like

Ik ben gisteren een klein uurtje bezig geweest om de perfecte fit te zoeken :sweat: Slim systeem, dat wel en wat een kwaliteit! Ik moet hem nog een dag dragen om iets over het draagcomfort te roepen. Flink gewicht om de pols, maar dat mag met een toolwatch. Ga er in de kerstvakantie een hands-on over maken :slight_smile:

6 likes

Ha…geweldig…19:30 bij mij…het bier staat koud :beers:

1 like

Leuk…ik kijk er naar uit :thumbsup:

1 like

Inderdaad, ik ben ook nog steeds razend enthousiast, maar dat was waarschijnlijk al opgevallen. Je kan er een setje ‘extented links’ bijkopen (bij Benson). Heb ik ook gedaan, zit nu net iets beter.

2 likes