Damasko only (Deel 1)

Idd, als je weet hoe het werkt is verlengen of verkorten zo’n beetje net zo snel als met een ouderwetse sluiting met gaatjes, als:

Hoe zwaarder een horloge, hoe belangrijker dat de passing perfect moet zijn, iets te strak of te los vind ik zelf niet prettig. Als het nodig is moet je een aantal XL linkjes bestellen, ik had ze zelf ook nodig. Die hadden standaard in voldoende mate bijgeleverd moeten zijn vind ik, maar ze zijn niet zo duur.

Leuk om te horen :blush:

2 likes

Ik was van deur tot deur 40 euro kwijt, geen koopje… maar alles is relatief natuurlijk.

Het was idd bij mij ca 1% van mijn bestelling bij Benson staat mij bij, dat vond ik in verhouding niet zo veel. Maar misschien heb ik de verzendkosten verdrongen. :grin:

1 like

Met mijn kleuterarm moest ik de halve bracelet verkorten, en uiteindelijk aan een kant een lange link eraan gezet. Fits like a glove :blush:

1 like

Is die bracelet een beetje krasvast? Gemaakt van hetzelfde spul als de case toch?

Nee, niet een beetje. :wink:

2 likes

Hé Damasko fans, ik raak ook steeds meer in de ban van een DA-tje. Weet iemand nog een leuke 34, 35s, 44 of 45s te koop…

1 like

Yup, Bensontrade.nl

Tweedehands… :smile:

Onmogelijk. Damasko eigenaren flipperen hun Damasko niet, tenzij een Damasko voor een Damasko.

Ik heb mijn lichaam aangeboden, poederbrieven verstuurd, en forumleden op hun werk opgezocht. Na een jaar van vruchteloze resultaten heb ik er een nieuw gekocht.

4 likes

Ik heb mijn Damasko het langst van allemaal inderdaad!

1 like

Maar ik meen me te herinneren dat je ooit een vlaag van verstandsverbijstering had :sweat_smile:

1 like

Ja dat was me wat zeg…

1 like

:sweat:

Het wordt dan toch zoeken in het buitenland… Waarschijnlijk…

Dat klopt… Maar tijdig hersteld. Gelukkig

2 likes

F YEAH, ik heb eindelijk mijn geliefde Damasko!

Deze gaat retour…niet verwacht van Damasko, maar kan gebeuren & shit happens…

2 likes

Huh?

:thinking:

Chipje in het glas?

Dacht ook zoiets gezien te hebben.