Damasko only (Deel 1)

Welke…waar? :thumbsup:

At your service

2 likes

Oeh! Gaaf!

1 like

Thx :+1: Mooi ding! Mooie prijs!

Ik twijfel altijd bij een chrono omdat ie een stukje dikker is. Vind de afmetingen van de non-chrono eigenlijk perfect. Plus de band goed passend krijgen kan een probleem zijn voor mijn pols.

Die lijkt inderdaad wel een aardig stuk dikker. What about de DH 2.0? Ik vind hem cool, helemaal op staal lekker clean en military uiterlijk. Die vintage doet het hem niet helemaal vind ik.

1 like

Die doet mij weer niet zo veel. Ps zal zeer waarschijnlijk geen model met ss band nemen. Mijn pols is zeer gevoelig voor temperatuur wisselingen en horloge goed passend krijgen én houden kan dan lastig worden. Kan niet zo goed tegen een té los of té strak zittend horloge. Met lederen bandje is dat geen punt (eventueel extra gaatje knippen).

Ps weinig love voor de vintage look DA20 :thinking::joy:

1 like

Op een tool watch als de Damasko is de gele seconden wijzer echt geweldig imo

6 likes

I know :wink:

1 like

Ben eruit. Er komt een gele secondewijzer op. Wilde sowieso nog een keer naar Barbing rijden, dus dan geef ik m daar wel af voor de wissel.

Iemand ooit een foto gezien van een DC56 met een gele wijzer. Damasko doet pas sinds kort wijzers aanpassen

2 likes

Kun je daar geen rondleiding krijgen? Lijkt mij erg gaaf.

Mij ook. Zal wel eens vragen

2 likes

Mag ik mee?

Had eigenlijk het idee om t met een weekendje Munchen met mijn vriendin te combineren. Maar als ik alleen naar Barbing ga, dan mag je mee!

1 like

@daffie …DA20…mweh…nope…

Nice…

3 strikes…and out.

:cry:

Tissues nodig?

1 like

Kwam deze tegen op WUS. Best gaaf zo! Vind voor deze wijzerplaat zwart nog wel t mooist.

5 likes

Het past wel bij mijn karakter… maar die vind ik ook niet zo mooi.

2 likes

:joy:

1 like

Damn it…deze blijft lonken :flushed:

5 likes