Damasko only (Deel 1)

Gewone DA47 doen met die oranje wijzer en normale lumen ‘pip’

1 like

Dat is zeker ook een idee idd :thumbsup: Is misschien net iets rustiger met reguliere pip. Toch heeft een oranje pip ook wel iets.

Kan iemand dat ff photoshoppen? Haha…

Overigens gaat er wel meteen een normaal bruin lederen (Hirsch) bandje op…

Het moment dat je ziet dat je 104 berichten achterloopt in het ‘Damasko Only’ topic…

:cry: das war einmal…

5 likes

Het wordt weer eens tijd…

1 like

Ik weet het. @cash schiet eens op… :wink:

3 likes

5 likes

Als hij jou die 38 verkoopt en mij de Sinn dan kan trekt hij zijn Speedmaster gat weer enigzins recht.

1 like

Ah, kijk. Jij had de eerste optie op de DA38 dus dat biedt perspectief :wink:

Voor de prijs hoef je t niet te laten. Kost maar 25 euro bij Damasko. Ik wacht nog even op antwoord of ik mijn DC ook kan langsbrengen en ze iets van een factory tour hebben.

2 likes

Benieuwd naar het antwoord…vooral vwb mogelijkheid rondleiding aldaar…lijkt me erg de moeite waard. Keep us posted!

1 like

:thinking:ook het verkopen van mijn Sinn denk ik over na inderdaad. De Damasko verkopen ook trouwens, maar op de één of andere manier krijg ik dat niet over mijn tere hartje…

En wat moet ik dan weer kopen hè…

2 likes

Dat is van latere zorg.

Bring it on baby :kiss:

2 likes

:wink:

1 like

Breitling+Sinn+SKX = Omega Seamaster😍 en de Damasko lekker houden👍

1 like

Begreep dat ze met de grote baas gaan afstemmen of iets van een fabriekstour mogelijk is. Aangegeven dat er hier een groot aantal fans zitten waarvan er een aantal zeker interesse zullen hebben. Zodra een en ander wat meer concreet is, kom ik in de lucht.

3 likes

Lijkt mij ook tof om mee te maken!

@divid uiteindelijk toch overstag?

1 like

Het zaadje werd geplant toen ik jouw Damasko voor het eerst zag. Je wordt bedankt hahaha!

2 likes