Damasko only (Deel 1)

Hoppa… Ik hoor er vanaf nu ook bij. Na het falen van de gezamenlijke inkoop toch de hand weten te leggen op een 3 maanden oud, als nieuw, model! Ben er blij mee

Ik vind hem wel “luidruchtig”. De rotor hoor je vrij goed bij een beweging. Uiteraard niet als ie aan de pols zit…:wink:

6 likes

Mooi man! Van harte met de NA…en welkom.

:+1:

Ja Damasko’s zijn in mijn ervaring redelijk luidruchtig :wink:

Ps Ik doe mee…

2 likes

Een nieuwe foto is geen overbodige luxe daffie :wink:

Hmm…nog miepen ook?! :nerd_face:

1 like

Gelukkig hebben we de foto’s nog: :cry:

5 likes

:disappointed_relieved: Al nieuws wanneer je m terug kunt verwachten?

Hij hoopte deze week. Het is stil aan de overkant. Ik moet ook bekennen dat ik hem echt om info moet vragen, ik krijg geen updates tenzij ik er om verzoek.

Heeft er iemand trouwens ervaring met Damasko mods? Ik wil graag een DS30, met de secondenwijzer van de DH1.0 …

Met deze wijzer:

DamaskoDH14L

En een gave canvas militairy strap van Lionstraps erop. Alleen denk ik niet dat Bensontrade die wijzer voor me gaat fixen, maar dat ik dat na aanschaf met Damasko moet oppakken?

Gave combo :+1:

Volgens mij kun je het horloge gewoon zodanig bestellen bij Bensontrade…zij plaatsen de gewenste order ( incl wijziging vwb secondewijzer) bij Damasko.

1 like

Allright. Dan ga ik Leon flink lastig vallen nadat ik weer budget heb vergaard. Misschien heb ik weer een Squale 1521 gekocht. Een zwarte klassik zonder logo in de kast :sunglasses:

1 like

Je hebt toch direkt contact met Leon over jouw DA38 neem ik aan? Hij zal weer volledig afhankelijk zijn van Damasko…en die zijn helaas nou niet echt de snelsten…hopelijk snel antwoord en je kindje retour :+1:

Ps lekker die Squale…

1 like

Welja, ik heb er alle vertrouwen in. Hij is inderdaad afhankelijk van ze. Komt goed.

1 like

Ordinaire crosspost :grin:

6 likes

Ik doe mee…

5 likes

Doe ook soort van mee

5 likes

Ik kan weer meedoen hier. Hij is 2 maanden (!) bij Damasko geweest, ze hebben alles weer uit elkaar gehaald, het stofje verwijderd, en weer in elkaar gezet. Alles is weer getest en gereguleerd. En nu genieten! :hugs:

10 likes

Top :+1: Lekker om 'm weer terug te hebben…hup om de pols.

4 likes

Nog een blauwe wijzer!

5 likes

@anon50762135EV let je op? @zulu heeft er al één. Dus je maakt een goede kans bij @cash

Bedank me later maar…

3 likes

@anon50762135EV zit in zijn vintage dipje😉

1 like

Die gesprekken zijn vorige week al gevoerd. Of de week daarvoor. :joy:

2 likes