Damasko only (Deel 1)

En zelfs dat overleefd die Damasko! Ik daarentegen :thinking:

2 likes

Begint met een S en eindigt op iedo?

2 likes

Yeah right :rofl:

2 likes
1 like

Ah!

1 like

Dat je het uit durft te spreken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Was niet makkelijk inderdaad…

1 like

13 likes

13 likes

:ok_hand:

2 likes

Aan de snedes te zien heb je geen kooimaaier, maar dat maakt voor die Damasko allemaal niet uit als je er overheen gaat. :yum:

1 like

7 likes

16 likes

11 likes

Oej dit zijn hele gevaarlijke foto’s. Het type foto’s waardoor je zou kunnen gaan denken dat er misschien een keer een damasko in de collectie moet komen…

1 like

:+1: :smile: Hier staan nog meer gevaarlijke foto’s: Hands-on: Damasko DA46/38/DS30

Als @Number4 een Damasko heeft overwogen, dan zou iedereen dat moeten doen :wink:

5 likes

En ik overweeg hem nu weer :see_no_evil: hij is en blijft erg mooi (niet alle modellen !)…

1 like

Als (voorlopig, paar weken of zo) een van de laatste klussen die ik aannam, even de DA-47 van een forumlid een kleine beurt gegeven. Rotorlager rammelde, verder top-waarden op de Timegrapher; dus het rotorlager vervangen en automaat-deel gespoeld en opnieuw gesmeerd.

Iedereen weet hier hoe een DA-47 er uit ziet, dus geen pics van de voorkant. :wink:

13 likes

Toch wel grappig dat ze de rotor decoreren, terwijl geen mens het normaal ziet.

1 like

In een Rolex wordt perlage aangebracht onder de veerton. Da’s echt alleen voor de horlogemaker…

Op ongeveer 12:30 in de platine, die in het werk-houdertje geklemd zit tussen de twee witte bakjes. :slight_smile:

4 likes