Dan Henry 1964 Chronograph Silver Dial

Te koop wegens weinig tot geen draagtijd en het ruimte (budget) vrijmaken voor een upgrade:
Dan Henry 1964 Gran Turismo Chronograph met een zilveren wijzerplaat, blauwe secondewijzer en subwijzers, zwarte cijfers, datum en blauwe tachymeter. Komt op bruin leer, en natuurlijk ook de makkelijk te wisselen bracelet. Het saffierglas is mooi gebold, en geeft een mooie vertekening aan de randen, bij de juiste lichtinval, en is antireflecterend aan de binnenkant.

Paar jaar geleden overgenomen van een mede forumlid, en na wat dragen in het begin, komt het horloge nu niet meer uit de horlogedoos, en dat is zonde. Maar door het weinige dragen is het wel een in horloge in uitstekende staat.

Merk en model: Dan Henry 1964 Gran Turismo Chronograph
Diameter: 38mm / dikte 12.9mm / lug 19mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos, watchroll, bracelet, leren band, omdoos
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen regio Alkmaar, evt verzenden op kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): in uitstekende staat, zal best wel krasje op zitten hier en daar want wel gedragen, maar zie er op het oog niets op.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko Mecaquartz VK63
Vraagprijs: €175,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Vandaag door mij genomen foto’s. Alleen de één na laatste is van het net, want zo krijg ik het niet op foto.

7 likes

Up voor deze Dan Henry met silver dial.

1 like