D.f40

Horloge verkocht aan David, snelle communicatie en vlotte betaling :+1:

1 like

Ook hier klokje verkocht aan David, goede communicatie, snelle betaling, al wat je wilt. Ik kan David zeker aanraden als handelspartner!

@D.F40 tot de volgende :wink:

1 like

Horloge gekocht van David. Snel ontvangen. Ik ben er blij mee.

4 likes

Vandaag mijn titus chronograaf verkocht aan David.

David hield zich netjes aan zijn afspraken en we hebben nog gezellig gepraat over horloges.
Zeker voor herhaling vatbaar om zaken te doen met David!
Tot een volgende keer.

1 like

Vintage duiker gekocht van @Davidf40

Snel verzonden, goed verpakt en vlotte communicatie. Top verkoper !

2 likes

Omega Seamaster gekocht van David @Davidf40, alles naar wens, heldere communicatie en afspraken. Lekker over horloges gepraat en bewonderd. Top man en bedankt! Absoluut een aanrader! :+1:

2 likes

Vintage Pontiac chrono overgenomen van @Davidf40
Prettige, duidelijke communicatie, het horloge was goed verpakt. Prima verkoper!

2 likes

Horlogedoos aan @Davidf40 verkocht, snelle communicatie en transactie. Aanrader!

2 likes

Vandaag een vintage duiker van David (@Davidf40) gekocht. Netjes thuis ontvangen. Even wat over (onze) horloges gepraat en het horloge gekocht. Voldeed prima aan de verwachtingen zoals eerder afgestemd. Prima verkoper dus!

1 like

Ik heb een mooi Omega boek gekocht bij David.
Snel, goed ingepakt en in goede staat zoals omschreven…aanrader!
:+1:

2 likes

Een mooi vintage horloge van David gekocht. Communicatie was top en vlotte verzending waarbij het horloge keurig verpakt was. Het horloge was ook zoals omschreven.

Kortom een zeer prettige deal, absoluut een aanrader om bij David wat te kopen :slight_smile:

2 likes

Horloge gekocht van @davidf40. Vlotte afhandeling en goed verpakt.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Gisteren een Tissot overgenomen van David. Fijne vent, leuk gesprek gehad. Verteld over de herkomst en het onderhoud van het horloge en een goede overeenkomst getroffen! David was zeer vlot en duidelijk in communicatie. :+1:

@Davidf40 we zien elkaar in de toekomst!

Deze week het boek 1001 polshorloges van 1925 tot nu overgenomen van @Davidf40. Prettige en vlotte communicatie en afhandeling. Boek was goed ingepakt. Zeker een aanrader! :blush::+1:

1 like

Deze keer heeft @Davidf40 d een horloge van mij overgenomen. Heel prettig contact, vlotte deal, helemaal niets op aan te merken, integendeel. Dus behalve een fijne verkoper, ook een fijne koper.

1 like

Naar aanleiding van een topic op HF in contact gekomen met David wat betreft een geweldige Edox Hydromatic. Horloge is exact zoals beschreven en als bonus nog een mooi verzamelbestand van Andelus ontvangen via e-mail.

Het contact verliep erg prettig en de verzending was verzorgd en prompt. Precies wat je hoopt wanneer je zaken doet via het forum.

Een absolute aanrader

1 like

@Davidf40 heeft mijn SKX007 op Miltat Super 3D Oyster overgenomen. Prettige communicatie en snelle afhandeling. Zeker een aanrader. :+1:

1 like

Die SKX007 van @RLC heeft @Davidf40 ondertussen weer aan mij doorverkocht. Fijne communicatie, snelle afhandeling en goede verpakking. Dat we elkaar al eens hadden gezien met wat horloges op tafel hielp ook. Thanks!

2 likes

Wederom een mooie deal gemaakt met David. @Davidf40 Ik heb hem blij gemaakt met z’n eerste Rolex. Hij heeft het virus inmiddels flink te pakken! (Graag gedaan). Alles naar wens, zoals altijd overigens! Absoluut een aanrader om zaken mee te doen en ook om lekker mee te ouwehoeren over horloges met een bakje leut. :smile: :+1:

1 like

Mooie eterna van david @Davidf40 overgenomen. Alles verliep zonder problemen met vriendelijke snelle communicatie en was goed verpakt. David is zeker een aanrader om van te kopen.

1 like