De gekte gaat vrolijk door (Deel 1)

Tijd zal het het uitwijzen. Maar ik vind dat de klanten in ieder geval genaaid worden door Rolex. Wellicht dat dat op den duur toch negatieve gevolgen zal krijgen voor Rolex als men mijn mening ook zal gaan delen :wink:. Ook als de horloges met name speculatie objecten worden en de connectie met de dragers totaal verliezen.

image

1 like

Ze zijn briljant in het creëren van een vraag. Ook zij bieden jou ‘de helpende hand’ in jouw wens om ook een schaars verkrijgbare Rolex te bezitten want hoewel je er niet voor in de markt denkt te zijn: Uiteindelijk wil iedereen een Rolex. Ja, jij ook! :rofl: :joy:

Jij - als (potentiële) klant - bent echt degene die zich gek laat maken hoor… :sunglasses:

Ps Speculanten zal Rolex een worst zijn, net als “liefhebbers”. Het gaat uiteindelijk om de aantallen, dat vergeten we wel eens. Een merk als Rolex verkoopt prima ook al vragen ze er het dubbele voor. Ze zijn nog lang niet aan het plafond volgens mij.

Je zou graag hebben dat het zo uitdraait voor ze. Omdat het niet bepaald ethisch is wat ze doen. Mensen laten opbieden om je product te mógen kopen laat de onderkant van de piramide in de kou staan. Maar Rolex is, in tegendeel van wat hun bedrijfsvorm laat uitschijnen, geen non-profit. Ze geven niet om jou of mij. Het is een fabrikant van luxe-goederen en geven op mensen met dough in de broekzak. Niet om elke piet-jan-lul die zichzelf heeft wijsgemaakt dat zijn leven ook beter zou zijn met een Rolex aan de pols.

2 likes

normal_De_nieuwe_taxistandplaats_op_het_Stationsplein_Utrecht_medio_2012

1 like

Ach ja, zolang het betaald wordt en er wachtlijsten zijn…

3 likes

:smiley::+1:

4 likes

Ach. De onderkant heeft zat keuze met tal van gelijkenissen in de vorm van kopieën, die voor een paar tientjes te krijgen zijn. Sorry, ik bedoel natuurlijk hommages! :wink:

Ps gewoon accepteren dat niet iedereen gelijke middelen heeft. Klaar. Het gaat hier niet om een eerste levensbehoefte toch?

1 like

Haha - ik kan er niet mee zitten!
Je HOEFT ‘m toch helemaal niet te willen? Doe dat lekker jezelf aan. En als je poen genoeg hebt om over de balk te gooien koop je gewoon zo’n horloge zonder pijn en ook van harte gegund,

4 likes

Nou, dan kan ik kiezen hoe ik mij gekwetst voel. Ik heb een koppelbazen-Rolex en rij in taxi. En ik maar denken dat ik fatsoenlijke smaak had.

5 likes

Ik verwonder mezelf over het feit dat Rolexhaters zich zo druk maken over de prijsstijgingen, terwijl zij er juist geen last van hebben. :slightly_smiling_face:

22 likes

Ahh, en hoeveel meiden heb je voor je werken? :blush::tumbler_glass::sunglasses:

4 likes

Als het de connectie met de liefhebbers totaal verliest wordt het een luchtbel die ooit zal barsten.

Zeker. Ik kan ook wel lachen om die mensjes die gewoon rustig 2x list betalen voor een daytona haha! Zelf zou ik ook zo een daytona wel kopen bij een AD tegen list. Maar zou hem welgeteld 0 dagen om de pols doen en meteen weer lekker cashen.

Shit, heb ik het weer verkeerd gedaan. Voor die koppelbaas-praktijken heb ik nou juist de Breitling gekocht. :confounded:

1 like

… en Rolex doet niks. Die maken gewoon lekker horloges. Nee geen overschotten zodat er met kortingen moet worden gestrooid om ze kwijt te kunnen. :smiley::+1: Go Rolex :muscle:

8 likes

Dat denk ik al 12 jaar. :joy:

1 like

Hoe lang zal het duren voor t weer vervelend wordt in dit ( zoveelste prijs/geld/aanzien) Rolex topic? :thinking:

4 likes

Toch ook niet uit liefde voor het merk hé dit? Wat denk je dat de Rolex gekte levend houdt? Exact dit soort statements.

Toch niet net als jij een ‘cashen’ investering hebt lopen zeker? Ik vind het behoorlijk hypocriet allemaal. Als ik een Daytona aan list zie liggen, dan trek ik me dat niet aan, want ik wil het horloge helemaal niet.

3 likes

Penitentiair Psychiatrisch Centrum.

6 likes

Pure jarloersie van mijn kant :smile:

1 like