De gekte gaat vrolijk door (Deel 2)

afbeelding

5 likes

Alleen nu nog een koper vinden. Erg specifiek model.

Hoorde za bij een AD dat ze al meer dan een jaar geen bestelling meer hebben aangenomen voor een stalen Rolex… (dus ik had geluk)

Je kunt er altijd nog een champagne plaat in doen en de andere dial los verkopen. Dan ben je m zo kwijt

Heb ik ook liggen :stuck_out_tongue:

Geloofde je het ?

Dat vertelde ze op t moment dat ze jouw bestellen wel opnamen… :joy:

Haha in de tijd dat ik er zat zijn er 4 mensen de zaak binnen gekomen met de vraag of het mogelijk was een stalen mode te bestellen. 4 keer werd er nee verkocht dus er zal wel een kern van waarheid in zitten. Dit is geloof ik ook wel het beeld bij andere AD’s.

1 like

Ze zullen inderdaad vaker nee verkopen dan ja.

Dat neemt niet weg dat ze wel nog gewoon bestellingen aannemen hoor. Heb het afgelopen jaar ook wat besteld en een paar weken later gekregen. Ken ook zat anderen (en ook hier op het forum) die nog wat hebben besteld en geleverd hebben gekregen.

1 like

Bonnetje! Anders is het niet waar 🥸

1 like

Haha misschien is dat het, ze verkopen zo vaak nee dat het voor ze voelt dat het altijd nee is :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Ik geloof het ook niet, tenminste niet categorisch voor elk stalen model. Maar voor een stalen sub, GMT of Daytona zou het best kunnen kloppen.

Ben ik benieuwd welk vestiging dit is, kunnen we hier af turfen hoeveel mensen daar afgelopen jaar bestelling hebben kunnen plaatsen.

1 like

Het maakt me trouwens ook niet zoveel uit hoor. Als ze hadden gezegd dat het horloge wat ik heb besteld prima leverbaar was had ik m ook gekozen haha.

1 like

Tja. Als die mensen enkel binnenkomen en een gewild horloge vragen kan ik begrijpen dat er neen geantwoord wordt. Er zijn genoeg mensen met aankoophistoriek die er ook op zitten te wachten

1 like

Nou het verbaasde me wel een beetje, de manier waarop sommige mensen binnen kwamen. Dat je als eerste zegt: hee heb je nog stalen Rolexen?

Kan me niet voorstellen dat die aanpak succes heeft.

1 like

Ik heb hem onlangs zelf bij de AD mogen ophalen (Sea Dweller)na niet echt lang te hoeven wachten. Ik ben wel van mening dat ze wel op prijs stellen dat je er moeite voor doet en het gesprek met ze aangaat. Niet 1 2 3 van hey heb je een Pepsi te koop??

1 like

Zo vertelde een medewerker van een AD me onlangs hoe eerder op de dag iemand was langsgeweest met een serie foto’s op z’n mobieltje. Heeft u deze toevallig? Een Submariner. Of deze dan? Een Pepsi. Of…

Niet erg succesvol inderdaad.

4 likes

Waarvoor heb jij je laten kunnen inschrijven dan?

En een tactiek zien te vinden om ergens op de lijst te kunnen komen is wel heftig.
Iedereen heeft zijn lijstje in z’n hoofd met wat ze wel willen hebben.

Zo is mijn moeder dit jaar de AD binnengelopen om mij te verrassen met iets wat ik graag zou willen. Volledige ontwetendheid van haar en totaal niet verkeerd bedoeld, maar ze wou het graag verduidelijken.

2 likes

De AD speelt het spelletje gewoon mee. Als je een “gewild” model wilt is dat mogelijk, maar alleen als je er andere merken horloges of sieraden er bij koopt.

Om deze reden koop ik de laatste jaren met veel plezier bij een hele aardige GD.

2 likes