De gekte gaat vrolijk door (Deel 2)

Ja echt kut dat je al die duizenden euro’s voor een horloge niet kwijt kan terwijl ze in je zak branden :joy: :joy:

Enorme slachtoffers zijn we :joy:

1 like

we zullen het uiteindelijk wel een keer zien :man_shrugging:

Dat hoor ik nu al weer drie jaar :sunglasses:

Vind ik ook al best veel premium …

Die Blue Dial zijn ook ineens onbereikbaar geworden via AD weet ik uit ervaring

1 like

🥲

3 likes

Owh daar zijn ze

2 likes

Whut?

Die heb ik in blauw dit jaar gewoon bij de AD opgehaald (en uiteraard de uitkomende mee terug) voor de helft…

Ja jij wel ik niet

Ja ok, maar om wat gaat t nog bij rolex? Een high end (?)!horloge om de pols en daarvan enigszins zorgeloos genieten? Of t bezit en kunnen uitpakken met de naam en de “waarde”?

Ja, de limieten worden steeds verlegd, maar meer mensen zullen afhaken (of doen dat al)

Ik heb 24 betaald voor n sky, weet niet of ik nu wel 30+ voor n jubilee zou betalen. Moeilijk dit nu te zeggen.
Maar 24 was ooit ook waanzin.

Ik kan niet oordelen maar ik vrees dat de liefhebbers afgeschud worden nu t al voor veel modellen meer dan 2x retail gaat

2 likes

Ja sorry man, vond het gewoon leuker voor de zomer dan een witte :man_shrugging:t2:

T wordt voor mij wel lastiger zo om er nog eens eentje bij te verkrijgen … maar, … er meerdere mooie horloges van andere merken verkrijgbaar dus … dat met het worden afgeschud klopt denk ik wel een beetje :blush:

Is ook zo kreeg wel deze als goedmakertje

13 likes

Oh dat is wel netjes dat ze in ieder geval iets doen om je pijn te verzachten. :+1:t2: leuk gebaar

Ik moest in 2019 bij de AD al € 695,00 betalen dus de helft ?

Die is wel aardig ja

€425 ja

Ben je niet in de war met je DD? Of een beetje dronken?

1 like

Die mag je wel ruilen tegen m’n Tiffany
Aanbod geld alleen dit jaar nog :point_up:🤷:blue_heart:

1 like

Met dit soort prijzen weet ik zeker dat schaap en citroen mij nooit gaan bellen. :pensive:

2 likes

Nee

Met de

Die plaat wisselen was een heel stukje kostbaarder.

Dat wel :nerd_face: