De gekte gaat vrolijk door

Off topic gaat zo’n teleurstelling zijn voor jouw :joy:

1 like

afbeelding

3 likes

ik kaap dat topic gewoon met @candide en @gewoonlucas

2 likes

Nee, Rolex only.

8 likes

Is dat even lekker wakker worden.

5 likes

Als rasechte Rotterdammert vind ik dit wel ff lekker :ok_hand:

Note hierbij is wel dat er in ruil voor die jaarlijkse zak met geld, wel een hoop spullen aangeschaft moeten worden waar niet een ‘wachtlijst’ voor is. Dus veel sieraden, liefst eigen merk van de AD, voor de vrouw inderdaad of (gouden) horloges van andere merken dan de standaard Rolex/PP/AP.

Heeee Dimitri!

2 likes

Joahhhh?

2 likes

Nog een voorwaarde is dat je het een paar jaar volhoudt, niet denken dat je er na één jaar bent

Toevallig heb ik eerder vandaag even gebeld met de Rolex Boutique Rotterdam, er is een wachtlijst voor de wachtlijst…ik sta er nu 2 jaar op, dus het zal me benieuwen of ik een keer aan de beurt ben.
Tot die tijd: of een Pelagos, of wachten tot er eentje grijs voor een redelijke prijs binnen komt.
Dat laatste zal wel een utopie zijn…

1 like

Niet waar, maar goed. Ellenlange speculaties moeten we ook maar uit de weg gaan.

Ik snap al die mensen die lopen te janken over verkrijgbaarheid echt niet. Wees eens creatief ofzo.

Juist, bouw er zelf één.:clown_face::sunglasses:

1 like

Gewoon eens regelmatig bij dezelfde AD binnen lopen. Kom je vanzelf iets tegen. Zo heb ik deze maand een nieuwe Milgauss gekocht (lag achter in de kluis).

1 like

Vandaag bij S&C groningen geweest. Daar een lag echt vrijwel niks meer. Wel een mooie geel goude DD met champagne dial roman gepast omdat die er lag. Niet gekocht ivm roman dial. Vriendelijk te woord gestaan en was wel duidelijk dat ze er echt niks gingen krijgen. Wellicht vanaf maart volgend jaar weer is mij vertelt. Dit ter info.

1 like

Nu ben ik nooit een creatieveling geweest dus ik ben heel erg benieuwd hoe jij de SS Rolex bemachtigd tegen list van de AD.

*pakt pen en papier

1 like

Want welk model wil je hebben?

Nou Pim, het stikt hier van de ‘autisneurts’ en die gaan het letterlijk nemen, of alles wat ik zeg voor absoluut aannemen, of in ieder geval creatief genoeg zijn om te vertellen waarom iets juist NIET zou kunnen :joy::joy:

Dus, laat maar.

Sub Date staal. Altijd gehad vroeger, tot er omstandigheden voordeden waarbij ik helaas moest verkopen…

Met 100k follower kan je veel spul kwijt :sweat_smile: