De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Haha je kan er ook gewoon om vragen :rofl: tis mij ook gelukt. Voordat je straks een te grote ruzie maakt en verbannen word, dan sta je nergens.

2 likes

Nog ff lekker lachen voor het slapen!

1 like

Rolex dozen als stapstenen in het water, gekker kan / moet 't niet worden! :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

1 like

Jeetje mikkie, wat een plaat :ok_hand:.

En de muis heeft een nieuwe hobby??

1 like

:partying_face:

:metal:

Dat is we het doel!!

Je had mazzel omdat ik al een avatar voor je had gemaakt. :sunglasses::+1:

:+1: Graag gedaan!

Hahaha… dat is van een aantal afleveringen eerder. Maar er zijn ook zoveel details. :crazy_face:

De muis van deze keer heeft een belangrijke taak. Dus weet niet of we dezelfde muis bedoelen. Zeg nog niks.

4 likes

giphy

Heb ik weer geluk :crazy_face:

2 likes

Tijdens mijn vakantie heb ik niet alle tekeningen tot in detail kunnen bekijken (op m’n iPhone) want ik had m’n laptop thuis gelaten. Ik heb ze nu allemaal lekker uitvergroot en idd, wat een details! :ok_hand: :+1:

1 like

Heel goed! Op een iPhone is het eigenlijk niet meer te doen :+1:

1 like

Mijn moeder zegt altijd wat ben je toch een “strip figuur”. Maar nu eindelijk heeft ze gelijk gekregen en kom in een boek en op een legpuzzel.

Ik hoef niet meer te vertellen hoe goed het gemaakt is etc dat doe ik hier iedere keer. Maar toch wil ik nog kwijt dat @Jurk er telkens in slaagt om opmerkelijke gebeurtenissen op het forum te visualiseren en in het belachelijke te trekken zoals een goede striptekenaar het beaamt. Vele tekenaars kunnen mooi en goed het visualiseren maar vaak is er een tweede die de teksten en grappen maakt.

Nu deze HF Island ten einde loopt kan ik niet wachten op het volgend reeks.

6 likes

Zoals altijd: geweldig @Jurk! Hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar.

1 like

Ik val in herhaling…
On ge lofelijk!!!

Wat een werk weer!

Complimenten!!!

1 like

Niemand heeft de lowballz nog gezien. Maar ik wel :eyes::eyes::sweat_smile::+1:

6 likes

Wat een details zitten erin zeg @Jurk , zie elke keer wat nieuws .
Prachtig die muis met een kwast…

1 like

Gelukt! :sunglasses::+1:

Dank je! Juist de combi vind ik zo leuk. Een grapje bedenken en het dan ‘tot’ leven zien komen. Lekker je eigen creaties er uit gooien. Is lastig te beschrijven wat voor gevoel dat geeft.

Hahah… succes alvast. 1000 stukjes leek ons wel voldoende om te starten. :joy:

In my head it all makes sense :crazy_face:

Dank! Ja dat was het helaas wel. Ik haal dit niveau niet in een paar uurtjes helaas. Zit gewoon tijd in om de stappen van schetsen, inkten, kleuren, schaduw en teksten te doorlopen. En dan is er nog de macbook die het nu wel zwaar heeft met een tekening van 1.06 GB :sweat_smile:

Lekker hè. :rofl: ik vind je goed gelukt met je balletjes zo lekker slepend door het zand :sunglasses:. Leuk dat je zo sportief mee doet!

Dat is idd de bedoeling :grin:
Heb je de muis van deze week al ontdekt?

Fijne zondag iedereen!

5 likes

Heel gaaf gedaan @Jurk je had genoeg inspiratie :joy::+1:

1 like

Met die schijnwerper ? Of mot ik beter zoeken

1 like

:ok_hand::partying_face:

1 like

Elke week overtref je jezelf, fantastisch gedaan!

Dacht je dit topic maandverband vrij te houden, (als een van de weinige topics lijkt het wel de afgelopen tijd…) stop je het er zelf in :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

Bij het oproeplicht van maandverbandman toch? :slight_smile:

2 likes

Wow! Hij is weer geweldig! :ok_hand:

En ik sta er in! :facepunch::partying_face::partying_face:

Fantastisch die Lowball @lasteraar en vooral ook het supermodel van @anon48992708EV! :heart_eyes:

Je weet jezelf telkens te overtreffen! :clap::clap::clap:

2 likes