De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Is dat leuker?? Kan hoor.
Maar dat is maar een kleine doelgroep hier en ik hoop toch steeds samen met jullie een mooi bedrag voor het goede doel te halen.

Mag zeker…

Nou laten we dan stemmen…

Dit jaar?
  • Scheurkalender
  • Verjaardagskalender
  • Strip

0 stemmers

3 likes

Vorig jaar was de strip in combi met de puzzel een succes toch? Zou nu ook weer mooi zijn als we de keuze zouden krijgen. Ik vind de continuïteit door de jaren wel leuk. Een scheurkalender is ook zo vergankelijk. Niks waar een horloge liefhebber blij van word. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Vind een verjaardagskalender ook een prima idee, heb je een lange tijd wat aan.

Maar stip/puzzel vind ik ook top.

2 likes

Ik heb wat tijd geleden de scheurkalender als alternatief voorgesteld en ik blijf bij die keuze :blush:

2 likes

Ik kies voor sche(J)urkalender alleen al dat ik dan 365 strips/cartoons van je kan zien.

Pauper kabouter mag zeker niet ontbreken, Sat’s “watchrol” bij de AD

2 likes

Weet je hoeveel werk het was :joy::joy::joy::joy:
Dat kan gewoon niet meer.
Was idd super tof.
Maar daar zat nog minimaal een maand werk in (160 uur) per persoon die we toen in september t/m nov erbij hebben gedraaid met de hele club.

3 likes

Ik druk me mss een beetje lomp uit ja :innocent: bedoel dat toen ook de meeste mensen de strip gekocht hadden, minder de puzzel.

1 like

Wil gewoon SCHEUREN … ach wat het ook word , ik doe toch wel mee :+1::+1::+1::+1:

3 likes

Dat is leuk!

3 likes

De circlejerk is mij goed bijgebleven (don’t know why :innocent:).
Ik stem scheurkalender en zal bijdeze toezeggen weer bij te dragen aan het doel :muscle:t6:

2 likes

Een scheurkalender zou wel heel vet zijn. Iedere dag weer een vette smile. Als je dat kan realiseren, dan ben je echt wel een held (dat was je met de vorige projecten natuurlijk al).

Een verjaardagskalender blijft echter wel… en wie heeft dat nog? Een ware wederopstanding van dit object. Cool.

Is het toevallig dat het lijkt te gaan om twee toilet gerelateerde items? Welke gedachte zit hier achter? :thinking:

1 like

Sowieso! :sunglasses::pig_nose:

Klopt. Maar het is gewoon veel werk en het wordt ook steeds los staander werk. Eerste jaar was echt een strip. Maar dat is lastig als je echt wilt inspelen op wat die week gebeurd en niet steeds dezelfde mensen een podium wilt geven.

:joy:

afbeelding

:sunglasses::+1:

We shall see!!

7 likes

15 likes

Oeh die had ik even gemist! Heerlijk weer! :sweat_smile:

En over welke actie? Niet direct inspiratie maar doe graag weer mee! :grimacing::smiley:

1 like

Die staat niet op HF maar de cartoon hoe ik met stress en trauma omga :joy::joy:

3 likes

:sunglasses: tot nu toe willen de meeste leden een scheurkalender :nerd_face:

1 like

Ik ook. Mijn vriendin zoekt al lang een reden om de jaarkalender van Boels te vervangen. Dat wil ik liever niet!

5 likes

Al aan abrams gedacht?

1 like

1 plaatje per 3 maanden? Nee echt niet!

1 like

Ik geraak er niet snel op uitgekeken hoor. :star_struck: