De keuze is reuze šŸ˜‰ (keuze hulp)

Ja eentje van deze wilt ze op de achterkant graveren. Misschien op een niet orginele achterplaat

Dan kan ze de gravering ook wel volgend jaar doen. Wie is de kennis van dit forum eigenlijk?

Haha dan zit je in een lastige situatie inderdaad. Weet niet wanneer je jarig bent en hoe lang je nog hebt om iets te vinden?

Ik heb regelmatig leuke Omegaā€™s voor rond de 300 gekocht. Dit was mijn eerste 2 jaar terug toen ik ook 21 was:

3 likes

Ik zou dan bijna zeggen: er zijn voor onder de 300 euro ook wel andere, moderne horloges beschikbaar waar je langer plezier van gaat hebben dan van deze oudere horloges.

Je hebt geen idee van de staat van onderhoud, etc. Dadelijk heb je hem 3 weken en stopt hij met lopen. Heb je al gauw een onderhoudsbeurt van 100-200 met die chronografen en dan?

Kun je beter een moderne Orient diver kopen en die laten graveren oid.

2 likes

Tuurlijk kan ze wel wat anders geven. Wanneer ben je jarig?

In het blauwe gedeelte staan echt een hoop vintage omegaā€™s. Als het snel moet is dit echt de beste optie. Zou zonden zijn als je een ā€œnet nietā€ horloge koopt, die je achteraf liever niet draagt maar je tot verplicht voelt voor je vriendin.

En nog veel meer

4 likes

Nou ik zal mijn situatie nog eens verduidelijke. Ik ben jarig op 23 maart. Dus er is gelukkig nog wel wat tijd om wat te vinden.

Waarom mijn vriendin me zo graag een horloge wilt geven is omdat ik de laatste tijd heel erg aan het kwijlen ben geweest op een zwitsers horloge. Toen heeft mijn vriendin gezegd, ik zal je je eerste zwitserse horloge kopen, deze verjaardag. Ik wil haar hart eigenlijk niet breken bij te zeggen van nee het is te weinig geld, daar kunnen we niks voor vinden. Dat kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgen :sweat_smile:

2 likes

In dat geval zou ik zeker even verder kijken dan de horloges die jouw kennis je aangeboden heeft.

Dan leg je zelf toch gewoon geld bij?

1 like

Die Revue Thommen is erg leuk, alleen al voor hoe uniek hij isā€¦ lijken net kleine vintage weegschalen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dan heb je nog anderhalve maand, tijd genoeg om goed te kijken naar iets wat je echt wilt :+1:t2:

1 like

Dan zou ik zelf bijbetalen ;).

Klinkt alsof het een prachtmeid is. Mochten jullie bij elkaar blijven, is het geweldig dat je eerste zwitser van haar is.
Mocht het niet zo zijn en jullie gaan goed uit elkaar, is het een bijzondere herinnering.

Zou dan zonden zijn als je een flut ding koopt

2 likes

De hamilton sowieso.

2 likes

Wat is dan een goed budget om rond te gaan zoeken? Want je kan het zo bond maken als je zelf wilt natuurlijk :sweat_smile:

Ik denk dat je tussen de 400-600 een mooie vintage Omega kan scoren. Er onder ook wel, maar dan moet je goed zoeken/geluk hebben.

2 likes

Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken haha.

Ikzelf zou rond de 600 zitten. Betaald ze de helft en kun je wel degelijk een leuke omega voor vinden die nog goed uitziet.

1 like

Dan gaan we proberen voor rond de 400/450 iets te zoeken. Dat zou nog niet zoā€™n extra bijdragen zijn. Nou ik ga goed zoeken op dit forum. Hoop dat er een koopje voorbij komt :stuck_out_tongue:. En als dat niet lukt, dan de hamilton denk ik

1 like

Dat moet met goed zoeken wel lukken :slight_smile:

1 like

Die Revue Thommen is ook niet duur voor 300 euro trouwens. Onlangs nog verkocht voor 660 bij Catawiki:

Voor dit bedrag kan je ook een mooie Geckota bemachtigen.

1 like