De Pepsi hoax?

Er is hier zeker al veel geschreven over de (niet) beschikbaarheid van stalen Rolex modellen. Daarom wil ik toch graag de volgende 3 ervaringen delen.

De eerste gaat over een vriend van me die een van de allereerste nieuwe Pepsi modellen toebedeeld kreeg via Gassan in 2018. Slechts 6 maanden later kreeg hij aldaar een tweede aangeboden (die hij ook gekocht en weer verkocht heeft).

Tweede ervaring betreft een andere vriend die in de buurt van Dusseldorf woont. Hij heeft zijn Pepsi bij de AD aldaar besteld, in December 2019, en heeft welgeteld 8 dagen moeten wachten.

Derde verhaal gaat over nog iemand anders die in Nijmegen woont en via connecties bij een niet nader te noemen voetbalclub zijn nieuwe Pepsi ook binnen de week had. Zelfs taksvrij blijkbaar want hij heeft slechts €7300 moeten betalen. Dit was slechts 2 weken geleden.

Bovenstaand niet bedoeld als stemmingmakerij maar gewoon om aan te geven dat het nog altijd kan. Wegens respect naar mijn vrienden wil ik niet meer details delen dan nodig dus jullie zullen me moeten vertrouwen op mijn woord. Ook ikzelf heb op Schiphol taksvrij ondermeer een stalen Daytona (2015) en een Batman (2018) gekocht.

Blijkbaar zijn Rolex’ wegen ondoorgrondelijk. Zo ben ik ook benieuwd wat de impact zal zijn van het Corona virus op de Chinese markt en dus ook op de vraag naar Rolex. Over 2 maanden alle etalages weer vol stalen modellen?

12 likes

Ik ben dol op verhalen

13 likes

Ik pak de chips…

4 likes
11 likes
5 likes

Corona!
Ik ga gelijk de dealert bellen.

4 likes

image

2 likes

Het meest bijzondere van dit verhaal vind ik dat je 3 vrienden hebt die allemaal Rolexen kopen. Ik vraag me dan altijd af in wat voor kringen je je bevindt.

3 likes
2 likes

Daar jij ook hier op het forum zit acht ik de kans groot dat jij ook minstens 3 vrienden hebt met een of meerdere Rolexen? :thinking:

4 likes

Godenzonen uit Amsterdam? :joy:

1 like

Ooooow, op Marktplaats bieden ze ook non-stop Pepsi’s aan hoor…

Denk dat dat vaak dezelfde modellen zijn als dat je op een voetbalclub koopt…

3 likes

@koekoek maakt geen vrienden hier hoor…
:stuck_out_tongue:

3 likes

Plaatje erbij?

Maar wat is de hoax? Ze liggen gewoon in de kluis bij de AD naast de Hulks en Daytona te wachten op een klant waarvan de salesmanager van de betreffende AD er een positieve business case in ziet om de Pepsi aan die persoon te verkopen. Dat was vanaf dag 1 al.

24 likes

Of twee

1 like

Dat is ook een hoax, dus reken niet op volle etalages. Een goede investering op dit moment zijn mondkapjes :+1:

In de juiste. Aan @watchwalker hoef je niet te twijfelen.

Verder doe ik niet mee aan dit topic aangezien ik al wel lang wacht op mijn eigen Pepsi. Ik had toch een overhemd zonder gaten aan moeten doen. :broken_heart:

12 likes

Ik neem er een Pepsi bij en wat chips…

Ben er klaar voor!

3 likes

Dan zou ik je willen aanraden om het topic van Dumet op de voet te volgen.

15 likes

:joy::joy:

1 like