De (polijst) gekte gaat vrolijk door!

Om de aandacht waf af te leiden van het gekissebis over de prijsjes leek het me wel verfrissend om een andere gekte wat aandacht te geven. Plaats hier uw werkelijk waar plat gepolijste pareltjes. Ik trap graag af met deze absolute beauty! Moest oprecht hardop lachen toen ik ‘m zag!
En de scheve rode chrono-hand lijkt ook niet aan de foto te liggen…

15 likes

Ik voel een ‘advertentie afzeik’ topic aankomen :sweat_smile: Eens kijken hoe lang dit topic open gaat blijven

3 likes

Hoe flag ik?

1 like

Ik vind dit juist wel een leuk educatief topic.

Zo krijgen mensen met niet zoveel kijk op deze zaken toch meer inzicht en weten ze waar ze op moeten letten.

@mirage misschien even een disclaimer over het verbergen van namen en advertenties zodat het geen bash topic wordt.

17 likes

Das waar!!

Beste met rode omcirkelingen werken dan

3 likes

Wat moet er geflagt?

Ik ook… alleen foto’s van advertenties uit chrono en daar aanmerkingen op werd ik het verleden door beheerder niet gewaardeerd weet ik me te herinneren :woozy_face:
Ik hoop dan ook dat het deze keer mag blijven hoor. :innocent:

1 like

Super Topic :ok_hand:

Ik ben niet helemaal los op de regeltjes, maar als ongelimiteerd jammeren over prijzen van externe (nonHF) advertenties wel is toegestaan maar wat luchtige educatie (dank Lucas) over hoe het technisch en optisch gezien vooral niet moet, is dat heel zacht gezegd…jammer.

3 likes

Als we met een topic als dit eventuele miskopen zouden kunnen preventeren zou dat alleen maar mooi zijn.

Ikzelf ben al eens flink de mist ingegaan met een 16233 en dat gevoel gun ik echt niemand.

5 likes

Bij jou was het horloge terug genomen toch Lucas? Geen schade geleden uiteindelijk? :sweat_smile:

Een beetje vakman kan alle modellen in elkaar ompoetsen

Ja het was gelukkig wel terug genomen, maar toch heb je een bittere na-smaak in je mond als je een flink pak geld neerlegt voor iets wat het niet is.

1 like

Vind ik een goeie…dan geen name en shame…wel op foto’s aangeven waar de fouten of kapotgepolijste stukken zitten.
Ben er zelf ooit ook ingestonken :rage:
Kapotgepolijste Breitling Seawolf…

1 like

Dat glimmende hoort bij een Breitling hoor :clown_face:

8 likes

:thinking: :joy:

1 like

Jammer dat we het alleen over polijsten hebben :wink:

10 likes

Een ladder band, pure vintage :ok_hand: :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Maar dat is door het dragen, dat heeft niks te maken met onkunde van een persoon :wink:

1 like

Tuurlijk wel! Wie draagt er nou een Rolex? Die dingen horen in de kluis te liggen totdat ze 100% rendement of meer opleveren :sweat_smile: :laughing:

4 likes