De winnaar....Rolex Sea-Dweller Deepsea James Cameron

Lang gekeken naar diverse mooie klokken.

Van Breitling, Omega, IWC tot Jaeger LeCoultre maar deze sprong er toch wel erg uit. Naast het aanvoelen (gewicht), de afwerking en de precisie details ook gewoon een mooie klok met een prachtig verhaal van de James Cameron expeditie.

Nu reeds meer dan een jaar met heel veel plezier gedragen :blush:

9 likes

Je hebt een andere gekocht?
Je gaat op zoek naar een ander horloge?
Je vrouw zei ‘en anders verkoop je toch …’?
Je hebt een andere hobby?
Je mag nog geen advertentie zetten dus probeer je hem zo te verkopen?
…?

5 likes

+1

1 like

tenor (35)

4 likes

Toch heeft hij vast al een aantal PBs :wink:

1 like

Als je er vanaf wilt dan weet ik wel een goede bestemming voor dat ding.:grin:

1 like

:smile: jullie zijn snel heren…Lucky Luke is er niets bij. Had niet eens tijd om mijn verhaal aan te passen.

1 like

Verstandig, mooi ding! :ok_hand:

Was dus zeker geen verkapte promotie. Ben nieuw in dit forum en weet nog niet goed hoe eea werkt. Vond mijn eerste bericht te negatief dus dacht laat ik eens plaatsen waarom deze klok destijds de winnaar was.

2 likes

:rofl:

Thanks Chlorophyl! Ben er nog steeds heel blij mee. Van een TW Steel naar een lang verwachte droomklok.

1 like

Kan iemand mij s.v.p. vertellen hoe mijn laatste direct aangepast bericht weer zichtbaar wordt? Zie dat jullie snel, streng en rechtvaardig zijn…terecht!

Zou het wel leuk vinden als mijn eerste bericht op dit forum zichtbaar is uiteraard.

Hoor het graag.

Groet HvdM74

@Jur ?

1 like

:cowboy_hat_face:

2 likes

Ik wil hem wel ruilen tegen een handjevol Explorer’s. Kom er maar in :facepunch:

De Marianentrog?

6 likes

:joy::+1:t3::facepunch:t3:

1 like

:rofl: laten we dat maar niet doen…denk dat ik dan zelf een 3e expeditie opzet. :sunglasses:

Thanks Tallahassee, want ben nog steeds benieuwd wat anderen vinden van mijn keuze vorig jaar. Bericht staat nog steeds verborgen terwijl ik hem al had aangepast voordat de eerste berichten binnen kwamen.

Kan jij hem helpen @jur?