DeHobbySite / Hobby Klok / Selva Benelux (: (:

Iemand met deze Internetwinkel ook problemen met de klantenservice?
Walgelijk arrogant stelletje daar!

Nee hoor.
Al vaker wat gekocht en telefonisch altijd netjes te woord gestaan.
Kan je je post eens toelichten?

Had een besttelling gedaan waar een nalevering op zat, niks geks natuurlijk, kan gebeuren, maar na bijna een maand gevraagd hoe het daarmee stond, kreeg ik een kort mailtje van een medewerker dat het de volgende week geleverd zou worden en verstuurd naar mij, na een week nog niets, dus ik netjes via mail gevraagd hoe het er mee stond, geen antwoord, twee weken lang geen antwoord… elke dag een mailtje gestuurd, geen antwoord, toen deed ik mijn beklag, geen antwoord, toen ik dreigde met een klacht bij de Waarborg Thuiswinkel, waarbij zij aangesloten zijn, nog niets… eerst na versturen van klacht een paar uur erna : ja! eindelijk een berichtje, het geld zou in overleg teruggestort worden en een laat flauw excuus dat eea eerder gecommuniceerd had kunnen worden.

Ik heb 3 keer een nalevering gehad en nog nooit iets binnen 3 weken geleverd. De laatste keer ging de bestelling ineens prima. 2 dagen erna had ik het al in huis.

De eerste ervaringen zijn de reden geweest dat ik nu alles bij Cousins bestel. Geen gezeur en alles netjes binnen een werkweek binnen vanuit Engeland.

ha ja dat kan ik mij voorstellen, een nalevering is niet erg, maar laat iets van je horen, toch? :slight_smile:

1/3e van mijn bestelling vrij vlot binnen, 1/3e met irritante levertijd en 1/3e van mijn bestelling geannuleerd vanwege de levertijd.

Een trage levertijd is zo’n punt nog niet maar dan moet je het wel weten voordat je je bestelling plaatst. Nergens is informatie over de levertijd of voorraad te zien op de site.
Communicatie via de mail ook matig. Voor mij ook een ander adres.

thnks watchbird, dezelfde ervaringen dus, helaas…

jammer toch he?