Diamond Point Bijenkorf

Ik heb in december 2007 een Technomarine KRA gekocht bij Diamond Point Bijenkorf in Den Haag voor €675,00. Na twee jaar stond het horloge stil en is daardoor bij mij wat uit beeld geraakt vanwege het viruseffect van deze hobby. Ik heb drie weken geleden zelf het batterijtje vervangen. Wat bleek, slechts de stopwatch functioneerde, maar het uurwerk zelf niet meer. Ik ben ermee teruggegaan naar DP en DP zal, indien de reparatie onder de €100,00, zonder prijsopgave laten repareren. Gisteren van DP de prijsopgave ontvangen. Ik schrok enigszins van het voorgestelde bedrag, maar liefst €484,00. Er moest een nieuw uurwerk in, de kroon en pakkingen werden ook vervangen. Alvorens ik naar DP ga om mijn verhaal te halen, ik verwacht van dergelijke aankoopprijs een goed uurwerk die niet na 4,5 jaar kapot gaat, wil ik deze case aan jullie voorleggen. Wellicht dat er gelijksoortige ervaringen zijn opgedaan. Indien met succes gereclameerd, ben ik benieuwd met welke argumenten dat voor elkaar is gekomen.

Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht.

Groeten,:)-D
René

DP doet er verder niets aan. Een bericht naar het hoofdkantoor met de boodschap dat de klant ontevreden is en het horloge terug wenst is alles wat wordt gedaan. Met een katterig gevoel maar de ervaring rijker om niet meer met DP in zee te gaan. Case closed!(TD)