Dilemma

Goedendag,

Ik lees heel veel mee maar ik schrijf weinig topics.

Nu heb ik een dilemma. Ik heb twee weken geleden een Omega seamaster planet ocean Chronograph cal9900 gekocht.
In juni had ik mezelf op een wachtlijst laten zetten van een Rolex dealer voor een Sub no date. Er werd gezegd; levertijd minimaal 1,5 jaar. Ik had geen zin om zolang te wachten en vond de hype enigszins overdreven. Word ik vanmorgen gebeld dat het horloge binnen is.

Ik schrijf net dat ik de hype overdreven vind maar nu ik er zo voor sta weet ik het ff niet meer.

En nu? Wat zouden jullie doen?

Groet

2 likes

Voor list? Nou ja, kun je je niet echt een buil aan vallen denk ik.
Denk je dat je de PO gaat missen? Of is deze voor daarnaast?

Hub ophalen die Rolex!

En @ErikST weer iemand die na paar maanden zn sub kon ophalen :stuck_out_tongue:

3 likes

Kopen? :joy:

Wel al in juni… dat is toch een half jaar…

Luxe problemen zijn ook problemen :sweat_smile:

5 likes

Ophalen en voor een dikke premium verkopen :money_mouth_face:

2 likes

It’s on.

Gewoon kopen kerel. En lekker genieten van dat ding.

Anders haal ik hem graag voor je op. :sunglasses:

2 likes

Acht 6 maanden is toch 12 minder dan de aangeven 1,5 :joy:

3 likes

Om even een no-nonsens geluid te laten horen: zo’n Submariner heeft niet zoveel karakter, hè? Dus…

Oh, nu zeker! :wink:

1 like

Yep klopt als n bus…
Als ik naar die van mij kijk vergeet ik soms nog te kijken hoelaat het is. …

@TS GOED ALS IK HEM EVEN VERPLAATS?

1 like

Als je jouw Omega moet inruilen om de Rolex te bemachtigen zou ik het niet doen. Zoveel afschrijven in twee weken tijd zou erg zonde zijn.

Als je beide ‘kan dragen’ zou ik de submariner ophalen en verkopen. Daar word je hier voor gekielhaald, maar geld stinkt niet.

3 likes

:grin: ik ben een liefhebber. Ik ben half Europa doorgegaan om te vragen bij Rolex dealers of ze een sub op voorraad hadden. Ik werd net niet uitgelachen.

Op een gegeven moment was ik er zo klaar mee dat ik dacht: Rolex zoek het uit…

En nu sta ik ervoor en zijn al mijn gedachten vwb Rolex verdwenen…

Ik koop alleen niet om te verkopen. Pure liefhebberij.

3 likes

Ben benieuwd hoeveel PB’s je al hebt.:smirk:

2 likes

Half jaartje. Het is gewoon minder dan de doem verhalen van jaren wachten

1 like

Er wordt over gesproken alsof het brood in de aanbieding is bij AH. Binnen een half jaar bijna € 10.000,= uit geven aan horloges is niet voor iedereen weggelegd. Misschien is dat ook wel een van de dilemma’s.
Ik weet niet wat ik zou doen. Als ik het horloge zou kopen zou ik me beseffen dat ik het wel heel luxe heb, zodat ik me het kan veroorloven.

2 likes

Ik hou me wijselijk stil… :joy:

1 like

Inderdaad de doemverhalen zijn overdreven. Ik heb nooit eerder een Rolex gekocht dus geen vaste klant. Ik heb het gewoon gevraagd…

Ik had een Breitling chrono. Deze heb ik ingeruild en vervolgens een Omega gekocht omdat ik dat een sjiek horlogemerk vind.

1 like

Het geld is zeker een groot dilemma!

1 like

Gaan we hem samen halen?
Ik betaal & neem 'm mee! :joy:

3 likes

Wring jezelf niet in allerlei bochten ofzo mbt :euro::euro:
Vervelende timing als ik het zo lees.
Maar je loopt dus een jaartje sparen achter? Levertijd is 6 ipv 18.
Of heeft je PO je budget gehalveerd?

2 likes