Diver rond 1000 euro

Zeker! :sunglasses:

Ik ben al aan mijn tweede bezig enne, deze heb ik al bijna één jaar om de pols … dat overkomt me niet veel met de duikers die ik geprobeerd heb. Ik heb er ooit een NA topic over geschreven waar eigenlijk alles wel instaat: Klik.

Zeg nou zelf, deze duiker is toch best wel fraai en not your average mainstream look-a-like Swiss diverissued bovendien. Bijzondere verschijning, bijzonder verhaal. Leuk.

@Stephannl is overigens dé Marathon-pluggert van HF!
Hij schreef eerder vandaag dat er 20% korting aan gaat komen, of al is … lekker. :partying_face:

5 likes

okee, ik ben dus de ultieme doorsnee consument en met deze pitch ben ik toch wel geinteresseerd haha… vooral als nederlander valt dan die 20% korting op. hoe kom ik hieraan ?? Bedankt voor je bericht !

Roy

1 like

Ik heb maar 1 advies en dat is de CW C60, veel horloge voor je geld, 3 maten en gewoon mooi.
https://www.christopherward.com/dive/c60-trident-pro-600/C60-40ADA3-S0KK0-B0.html

2 likes


Willard, draagt fantastisch :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

ik heb de steeldive versie van deze gehad, prachtig om te zien maar als je smalle polsen hebt toch niet aan te wennen … voor mij althans. jou staat ie super !!

1 like

Deze heeft wel saffier, is jammer genoeg ook wat groter

In hetzelfde budget heb je ook nog de Orient Kamasu’s

3 likes

ga ik eens in de gaten houden deze inderdaad, prachtig uitgevoerd.

1 like

Squale 1521, met een rijke historie, serieuze duiker, fantastische blauwe plaat… die moet je in het echt zien.

8 likes

Volgens mij gewoon via de website van Marathon … toch @Stephannl?

Hier dus:

1 like

Ja, zijn mooie horloges, ik heb de 38mm en die is prima, je mag altijd even passen en snuffelen mocht je er 1 overwegen. Ik draag eigenlijk alleen deze, die snelverstelling en quick release zijn ook dik in orde.

1 like

De Seiko SPB147J1 voor €740,88

Dit : https://www.olfert-co.de/seiko-prospex-automatik-divers-spb147j1

m.b.v coupon weihnachten

4 likes

Valt kleiner dan je zou denken.

2 likes

Er worden tot nu toe alleen maar duikers aangeboden. Ik lees ook smalle polsen en een SPB143 is nog te lomp met 40mm. Hmmm de meeste duikers kunnen dan “lomp” overkomen denk, behalve een Oris 65.

Maar wat dacht je van een fieldwatch? Hamilton Khaki Field Mechanic en dan de 38mm? Is lekker licht en heel mooi plat.

5 likes

Dat is natuurlijk niet zo heel erg raar …

:beers:

11 likes

:weary: Ik heb vorige maand een nieuwe bril gekocht. Ik denk dat ik weer terug moet naar de opticiën.

8 likes

Squale is top en de juiste prijsklasse :+1:

https://www.q-watches.com/products/squale

5 likes

Al gekeken bij Christopher Ward?

3 likes

Davosa Ternos Ceramic ( 40mm ) ?
Heb ik hier op HF onlangs kunnen kopen onder de €500

2 likes

De davosa ternos is echt mijn favoriete horloge
Wel 42 mm voor mijn polsen

2 likes

heb ik pas binnen deze ! heb meestal een fieldwatch / diver / dresswatch in de collectie en die khaki is mijn field :smiley:

2 likes