Doen of niet? 300 euro Omega Seamaster 550

Hij heeft toch gezegd dat hij dyslectisch is, beetje goedkoop scoren dit.

12 likes

Kijken is nog geen onderhoud.
Verder ziet het er wel aardig uit.

Alleen 1 wijzer heeft lume en de ander … ja ik zie het niet.

Verder wat veroudering op de wijzerplaat.

Ik vind de lug wat raar.
Of band is te klein/scheef of de lug.

6 likes

Als je zo graag een Zwitsers horloge wil, waarom neem je dan geen Hamilton. Dan hoef je niet door het spreekwoordelijke vintage Omega mijnveld heen te lopen.

1 like

Die heb ik niet meegekregen.

2 likes

Misschien is een Hamilton dan wel een goede keuze. Die omegas zijn inderdaad een mijnenveld. Heb je dan nog een tip? Welk model een beetje goed is? Hamilton wordt wel als een echt zwisters horloge gezien toch?

Is een “echte” dresser en heeft veel vergelijkingen met de boven aangegeven omega.

1 like

Frankenstijnen zijn ook leuke horloges als je ervan houd. :timer_clock:

Ik zou voor een khaki, of jazzmaster gaan. Maar smaken verschillen. Het merk is opgericht in Amerika, maar heeft zijn hoofdkantoor in Zwitserland. De uurwerken zijn ook Zwitsers.

1 like

Staan in het blauwe gedeelte (te koop aangeboden) verschillende Hamiltons.
En hiet koop je tenminste vertrouwd, en wat is je smaak?
Sportief,dresser,dagelijks gebruik?

1 like

Ik had je introductie gemist geloof ik …ik heb niks gezegd.

1 like

Iets voor het dagelijks gebruikt. Hij zal ook gegraveert worden.

En het is een cadeau, dus eigenlijk een horloge wat nooit meer weg gaat.

Waarom leg je niet wat geld bij? In hè blauwe gedeelte staan ook twee mooie Omega’s.

1 like

Je bent wel een rappe, een paar uur geleden was je nog met een nepper bezig. Maar deze ziet er al een stuk beter uit als de vorige. Je moet een horloge niet overhaast kopen, morgen zijn er ook nog horloges te koop, het lijkt dat je geld zit te springen in je zakken. Kijk hier op het forum voor een horloge, dan weet je zeker dat je een betrouwbaar horloge koopt.

2 likes

Is het mogelijk dat dit horloge nog van Indonesië moet komen?

Zo ja hou ook rekening met import/douane…

1 like

Hamilton?
Naar mijn mening kan geen enkele Hamilton tippen aan de charme van zo’n klassieke Omega.

4 likes

Als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is het dat in bijna alle gevallen ook.

Je had toch die maat van je die ook HF lid was en die had toch een mooie Hamilton voor minder dan 300 euro?

1 like

Niet doen.

Wat al is geopperd, koop iets hier uit het blauwe deel, een miskoop zal je mi. dan niet gauw maken.
Deze Omega zou ik laten lopen…

Succes!

We hebben met z’n allen naar het horloge gekeken…

Nu kan hij er zeker weer tegen voor de volgende 5 jaar. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Kijken is niets!!! Service gekregen ja of nee en graag bewijsje!

Maar als ik zo zie, ken je er nog niet veel van en ging ik toch voor iets modern en correct dan voor oude meuk waar je misschien kortelings al 500 euro moet aan uitgeven om het weer wat netjes te krijgen.

Goedkoop = … vul het zelf maar even in.

1 like