Doxa Army bronze bezel groen rubber + nato strap

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Te koop. Ruil optioneel zo lang het geen vintage / Omega / Seiko is.

Merk en model: Doxa Army, met bronzen bezel.
Diameter: 42.5mm
Leeftijd: 06-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06-2023
Factuur en/of certificaat: Alles compleet.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, originele doos met boekje, factuur, pasje, doos en omdoos.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beiden. Afspreken in de omgeving Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): In mooie conditie. Horloge is gedragen dus heeft wat haarkrasjes. Vooral op de clasp, die heb ik zo onfortuinlijk mogelijk proberen te fotograferen.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824 movement, power reserve 38h
Vraagprijs: €2.100
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Prachtige tijdloze Doxa Army te koop. Ik ben nog niet klaar met Doxa, maar ik zou graag een andere kleurrijk model van Doxa gaan proberen. Daarom mag deze iemand anders gaan verblijden.
Ik heb er altijd veel plezier van gehad. Doxa maakt prachtige horloges, die ook erg fijn dragen. Vooral in de zomer is dit in van mijn meest gedragen merken (ik bezig momenteel nog een Doxa).
De Doxa Army is een horloge met diep donker groene bezel, saffier glas en een betrouwbaar ETA uurwerk. Tot 300m WR, wat natuurlijk te verwachten valt van een echte duiker. De rubberstrap is op maat gesneden tot mijn 17.5cm pols. Maar de clasp heeft een verstelbaarheid van zeker 1cm, dus je zou hem vooral moeten passen. Bij het horloge heb ik ook de originele prachte camo nato band. Het hoeft allemaal niet weg, maar de kriebels voor verandering zijn soms groter.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Op een ander bandje ^

12 likes

Hoewel dit een goede duiker is, is dat geen reden om flink onder de vraagprijs te duiken uiteraard.
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes