Doxa only

17 likes

Heeft er al iemand een Sub200T?
Hoe bevalt ie?

Vet zeg! Leuke combinatie op die nato. Heb het zelf ook wel eens geprobeerd maar vond toen geen goede match.

1 like

Ja ik heb er 1, goeie maat voor mijn 16,5/17cm pols. Kwaliteit en afwerking zijn prima en bevalt goed :+1:t2:

13 likes

Thanks… is een nato van Crown & buckle. Wel speciaal op kleur besteld :sweat_smile:

11 likes

Da fuk?

5 likes

Mooi maar niet €9400,- mooi wat mij betreft

Diamonds are a girl’s best friend :heart_eyes:.

Iets met achting en gedaald…

2 likes

:joy: precies wat ik dacht. Wat doen ze een vredesnaam. Het is een tool watch.

3 likes

Lekker zonder steentjes!

11 likes

Incoming! Mijn eerste Doxa.

Plaatje van het web

30 likes

Vintage? Nice!

1 like

Thanks! Het is de 50th anniversary edition uit 2017. Deze zijn iets anders dan de productie Sub 300 door de andere bezel aanduiding, kleur van de minutenwijzer, lume en font op de wijzerplaat. Voor mij de mooiste!

3 likes

Zo met die witte wijzers is ie het mooist ik heb z’n grote broer gehad maar die was me helaas te groot…

11 likes

15 likes

Mijn eerste Doxa! Wilde er al heel lang een kopen. Gisteravond de knoop doorgehakt. De 300T Caribbean! Het is een flinke boy! 42mm, laatste tijd alleen de Speedy en vintage Seiko chronograph’s van 39mm gedragen. Ik moet dus nog even wennen, maar de afwerking is erg mooi.

18 likes

Gefeliciteerd! Valt best mee hoe groot ie draagt vind ik. De L2L is zeer schappelijk. :smiley::clinking_glasses::whale:

Foto van een paar weekjes geleden, want op dit moment krijg ik deze even niet van de pols….

7 likes

Past perfect, gefeliciteerd. Ik heb er ook lang over getwijfeld en uiteindelijk werd de knoop voor me doorgehakt. Tegenwoordig draag ik bijna niks anders meer.

7 likes