Nou, deze als een citroen anders!
Overigens is ineens de 200 searambler hoog op mijn verlanglijstje gekomen, geen idee waarom. Ik heb de sharkmaster wel al gehad, en die kon weg met de 300T in het vizier.
Lekker bandje!
Heel tof ding.
Verkleurt dat brons eigenlijk? Ziet er nog zo patent uit bij jou
Heb er nog nooit wat aan gedaan, maar verkleurd nauwelijks.
Laatste x langs de lijn voor dit seizoen…
Dat noemen we karakter
Ik heb hem 2 dagen op dit bandje gedragen, en toen een tijd later weer aan z’n eerste eigenaar terugverkocht. Diegene heeft zn Doxa aan junior verkocht, incl bandje. En nu is het bandje dus bij jou.
Kennelijk.
Dat wist ik ook niet, maar deze band is het hele Doxa honk langsgeweest zo te zien.
Haha, we draaien in cirkeltjes!
Het is wel een mooi bandje hoor, goed gemaakt ook en leuk dat het ‘bespoke’ is maar ik ben niet zo van canvas of anders stofachtige bandjes. Een Erika’s MN vind ik altijd wel lekker. Misschien dat ik bij de sharkhunter nog eens een kleurrijke MN koop. Maar voor nu ben ik 100% tevreden met het OEM rubber. Dar draagt echt super. Vind ik …
Die oranje gloed op de bezel is lichtval?
Ziet er mooi uit
Reflectie van mijzelf vermoed ik. De buitenste ring met de oranje diepteindex (Ft) is een spiegeltje c.q. gepolijst. De binnenste minutenring is ‘dof’.
Stond je ook erg goed vanmiddag!
Ik doe mijnes voorlopig niet weg maar ik zou de sharkhunter ook maar even in gedachten houden. Past prima bij je mooie collectie duikhorloges. Kopen.