Doxa only

Beiden. :slightly_smiling_face:

1 like

Hij blijft schitterend!

Bor is back!

9 likes

Vandaag even zwart op

zwart :black_heart:

6 likes

De NA

7 likes

Bij Ten2two aan het winkelen geweest? :smiley::+1:

Hahaha, dat klopt inderdaad!

1 like

Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Dankjewel! Ik ben alleen nog niet zo’n fan van de isofrane, ookal zit die wel erg prettig

1 like

Ik zou hem lekker op de BOR laten. Beetje wennen aan het gewicht maar is best een fijne band en de mooiste combi imo

3 likes

Jij had hem toch ook pas net?

1 like

Ik vind de BOR toch het mooiste hoor.


Jammer dat ze deze rubber banden niet meer maken…

7 likes

Gaan we deze hier ooit zien? Massief goud…

10 likes

Wel classy :grin:

Wat was het ook al weer, 70k ofzo?
Ik sla even over. Maar leef je uit natuurlijk! :wink:

Ik heb trouwens nooit begrepen waarom je een chronograaf in je duikhorloge zou willen hebben… moet je de 100 meter sprint van een haai timen of zo?

3 likes

Dat lijkt me nogal wiedes​:joy::joy::joy:

1 like

Toch vaak gebruikt. De chronograaf gebruik je namelijk voor je totale duiktijd en de duikring voor de verschillende dieptes te meten.
Uiteraard gebruikt iedereen tegenwoordig een duikcomputer, maar het is dus wel handig. Bij de betere duikers kun je de chronograaf ook gewoon onder water gebruiken. :+1:t2:

3 likes

Ok… grappig. Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Dacht altijd dat de chrono’s met screw down pushers onderwater niet te gebruiken waren, en de chrono’s zonder screw down pushers al helemaa niet. Maar dat klopt dus niet?

1 like

Nee dat kloot niet, geldt uiteraard niet voor alle duikers maar zijn er best veel; JLC, IWC, Breitling, etc

1 like

Cool! Weer wat geleerd!
Thanks!

En vooral het concept chrono voor totale elapsed dive time, en de ring voor duur per diepte en dus decompressietijden. Die was nieuw voor me. Vet!

2 likes