Doxa only

Mag ook wel natuurlijk voor 320,- per stuk…

Gr, HJR

Ook niet.

1 like

Ik begin inderdaad naar dat laatste te neigen. Geen straf. Dan maar afdragen!

3 likes

Wat ik wel wat jammer vind is dat ze er een datum op geplakt hebben.

Dan zou ik toch liever de pacific uitvoering hebben zonder datum. Maar die zijn niet meer te krijgen, wellicht eens goed zoeken begin volgend jaar!

Die is echt tof:

3 likes

Vind dit ook niet verkeerd, funky kleurtje voor in de zomer :beach_umbrella:

6 likes

Heel mooi horloge deze nieuwe Doxa’s

Wil ik wel eens in het echt zien om de pols.

Eens, de Aquamarine is heel tof! Ook in de 200 en 300 uitvoering.

1 like

Nu nog een keertje in het echt zien, zal vast nog beter zijn dan op de foto.

1 like

Wat extra info inc youtube filmpje

1 like

Gaaf zo hoor en met 40mm niet te groot :ok_hand:t2:

1 like

ja alles behalve de blauwe waar ook de bezel blauw is kan me wel bekoren. Benieuwd naar echte fotos. Prijs is ook redelijk. Beter dan de 200 serie in ieder geval. Geeft weer een beetje hoop dat de huidige ICE (na vertrek Marei) generatie Doxa toch nog wat leuks kan brengen.

2 likes

Deze uitvoering heb ik wel zin in!

5 likes

9 likes

Nog 1 boek onderweg en dan is de set compleet. Wat is het toch een mooi merk en horloge zeg…

9 likes

Deze wil ik wel een keertje in het echt zien. Mooie kastvorm en heerlijk op rubber in de zomer denk ik.

Is er ondertussen al iemand in bezit van de nieuwe 600T?

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ben voornemens er een aan te schaffen als ik weer wat funds heb vrijgemaakt

Hier nog twee reviews:

Ik zit er wel met een schuin oog naar te kijken, maar echt overtuigd ben ik nog niet. De hoekige vormen spreken me wel aan, maar ben tegelijk bang dat het hierdoor weer een bonk metaal wordt op je pols. Hij oogt namelijk ook heel hoog.

2 likes

Ik denk dat dat effect (een bonk metaal) versterkt wordt bij de versies met stalen bezel. De versies met keramische bezel zorgen voor wat meer variatie vind ik.

14mm las ik! Valt me een beetje tegen.