Doxa only

Ik ben inmiddels ook wel meer overtuigd door de filmpjes en de ‘real life’ foto’s. Ga met ‘n goedkope Seestern maar ‘s kijken of ik dat aquamarine een beetje kan hebben, alvorens de duik echt te nemen.

PS Zijn de randjes om de indexen van oa de sharkhunter nu echt rood? Qua vloeken met oranje?

Vloekende kleurencombi’s kunnen ook juist gaaf zijn. Rolex deed het met de OP39 al lijkt dit model niet heel populair

1 like

Hmmm…

5 likes

Ik moet nog even wat verkopen (Sinn 857 UTC denk ik) maar dan wil ik de oranje wel aanschaffen. Mijn enige twijfel zit in de band, die heeft helaas geen taper…

Je spreekt jezelf ietwat tegen? :wink:

Dat was mij ook opgevallen. Daardoor oogt het ook best wel log.

Dat het minder populair kan zijn wil niet zeggen dat ik het zelf niet gaaf vind :wink:

2 likes

Idd… Iets verfijnder was misschien wel heel erg mooi geweest…

1 like

Zo en met het boek over de ICE periode is de verzameling over Doxa compleet.

En na de afgeronde zoektocht van de zeldzame Hershey style rubber strap van Doxa rest me nog 1 zoektocht… De Doxa tube verpakking waarin mijn Doxa origineel kwam.

8 likes

Wow dit ziet er gaaf uit. Nu moet ik ook een Doxa… (Zit dit altijd bij elke Doxa model)

2 likes

Nee dit zit niet bij een aankoop van een horloge. De 50 jaar editie is volgens mij wel uitverkocht. Is allemaal geschreven door Dr Peter McClean Millar, een Doxa fan. Hij is te vinden op WUS.

1 like

Maar zelfs zonder de boeken is de Doxa een waanzinnig mooi horloge om de pols :+1::+1::+1:

2 likes

Zijn de boeken een beschrijving van de historie? Wel echt een hele gave set, een om te koesteren.

Hopelijk wanneer er wat funds vrijkomen hier ook snel een doxa :grimacing:. Ben helemaal weg van de 600t alleen nog ff een kleurtje kiezen.

2 likes

Ja die vertellen de geschiedenis en tonen veeeeeeel fotos van eigenaren. Aanrader om te beginnen is de 40 jaar editie. Ik begon met de 50 en dacht dat dit een uitgebreide versie was van de 40 maar dat is niet zo. Zeker de moeite waard maar die 40 jaar editie bevat de meeste info.

2 likes

Hier nog wat inspiratie voor je

8 likes

hoe bevalt zo’n lichte wijzerplaat?? Ik vind dat een horloge daardoor groter oogt. Vooralsnog denk ik aan zwart boring, maar wel save en de oranje plaat. Wat betreft de bezel ben ik ook nog niet uit, zou mooi zijn als ze beide bezels zouden meeleveren

2 likes

6 likes

Kom sinds kort in dit draadje, maar is er al een 600t hier op het forum???

kan niet oordelen over de rest maar deze Searambler op zilver is super. Maar oranje lijkt me ook top!! En tja wat is groot? Voor mij perfect maar ik heb een grotere pols dan de gemiddelde HFer en ik ben ook fan van de grotere sportieve kasten en niet van de subtiele dress watch.
En de bezel, op mijn versie zit er maar 1 die fantastisch is, maar jij bedoelt de nieuwe 600t serie en daar heb ik geen idee van behalve dat die blauwe mij echt niet bekoort.

1 like