Doxa only

Lekker bezig zo :ok_hand:

1 like

Zoals altijd met Doxa modellen vind iedereen ze tof, maar koopt niemand er één :rofl::rofl:

Ik heb een excuus, ik wil alleen die blauwe titanium no-date 600 :muscle:

2 likes

Ik heb de sharkhunter gehad maar toch ingeruild voor de prof, voor mij hét horloge!
Er is natuurlijk heel erg veel moois maar voor mij is dit “the cats miauw” de rest is bijzaak :wink:

1 like

Ik hoop dat ik daar binnenkort wat verandering in kan brengen, dat betekend Q1 of Q2 2022 :grimacing:

Dat vindt ik niet erg. Hoe meer bijzonder het namelijk blijft om er 1 te dragen…

4 likes

Helemaal eens, ze zijn tof!

3 likes

Er zijn er best wel een paar hoor! Niet heel veel, maar toch wel wat :slight_smile:

3 likes

Is er in nl een doxa dealer???

Nee

Ik vind ze ook tof maar dat oranje valt zo op. Geen idee of ik het veel zal dragen

En als ik een keer een Doxa wil moet die wel oranje zijn…

1 like


Ze zijn wel heel mooi hé!

11 likes

Dit is echt heel tof. Ik neig steeds meer naar de 600t met zwarte plaat en stalen bezel

het klinkt raar, maar ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Het is uiteraard geen onopvallend ding, maar de plaat is relatief klein in verhouding met de kast, en de oranje kleur is best een gedempte oranje, beetje retro-oranje achtig. Je zou het eigenlijk in het echt moeten zien :grimacing:

Waar woon je? Stuur maar een pb je mag altijd komen passen :+1:

1 like

Dat valt wel mee hoor. De kleine dial icm het gebrek aan gepolijste indexen zorgt ervoor dat het minder opvalt dan je zou verwachten.

Ik heb ook de zwarte sharkhunter gehad en vind persoonlijk de oranje prof rustiger en evenwichtiger ogen.

Moet er eens eentje proberen. Klinkt positief dit

2 likes

Volgens mij zijn er nog steeds geen dealers in Nederland maar zoals boven ook al voorgesteld mocht je een keer in de buurt zijn (regio Rdam) stuur maar pb :+1:

Ik ben ook geïnteresseerd in de 600t! ziet er gaaf uit. ik begrijp dus dat er hier nog niemand dat model heeft? @Stevil85 ga jij er een kopen?

2 likes

Hij is gaaf he. Misschien toch maar gewoon een bestellen hehe

Maar dan welke kleuren configuratie en staal of keramiek

Blauw is wel nice

afbeelding

3 likes