Doxa Sub 300 Aquamarine - Stalen band + originele rubberen band

Super gave Doxa Sub 300 (zonder T) in de mooie Aquamarine kleur! Dit is wel een horloge die ik fantastisch vind alleen heb ik al een Sub 300 in het zilver en ik wil wat uitdunnen :smile:.

Origineel is deze geleverd op de Aquamarine rubberen band met de mooie verstelbare sluiting die je op de 300T krijgt. Los heb ik nog de originele stalen band gekocht. Die is dan ook, op een veegje op de sluiting, zo goed als nieuw.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Te koop! Alleen inruil van een Tudor Black Bay 36 of GMT is gewenst.

Merk en model: Doxa Sub 300 Aquamarine
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2021.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023.
Factuur en/of certificaat: Box and papers (en stickers, COSC certificaat, key cord, alles wat er origineel bij kwam)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja + zo goed als nieuwe stalen band
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Normale gebruikerssporen
Soort uurwerk en kaliber: COSC ETA automaat - Doxa versierd
Vraagprijs: €2000
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes

Up!

Up naar de €1900!

Uppie naar €1800!
Zonder stalen band mag ie naar €1600,-

1 like

Up!

1 like