Doxa sub 300 Searambler 50th anniversary limited (300 stuks) price drop!! €2250

Het was weer eens een gokje en ik vind het horloge echt heel mooi gemaakt echter heeft mijn voorkeur voor een sportief horloge toch een donkere wijzerplaat waardoor de klik een beetje mist. Sta open voor een ruil tegen een andere duiker, eventueel met cash up vanuit de andere kant. Alleen geen shitters (lees invicta’s, etc) of Mods aanbieden :stuck_out_tongue:

Dit is eigenlijk de mooiste serie Doxa die je kan kopen. Een paar voordelen t.o.v. van de huidige Sub 300 lijn:

• Mooie bruine lume i.p.v. de gele lume
  • FT bezel i.p.v. Meters bezel wat het geheel beter laat uitkomen
  • Geen oranje logo op de kroon maar gewoon de tekst DOXA

Het gaat hier dus om de Searambler versie.
Eigenlijk is dit dus dus precies hetzelfde als de zeer gewilde aqualung versie met het aqualung logo. Deze gaan richting de 5k op dit moment. Deze geeft je hetzelfde gevoel voor een stuk minder. Ze zijn gelimiteerd tot 300 stuks

Merk en model: Doxa Sub 300 Searambler (50th anniversary limited)
Diameter: 42.5
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2022
Factuur en/of certificaat: Garantiepasje
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doxa etui
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Hier en daar een krasje maar echt in hele mooie staat
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2852
Vraagprijs: 2400 of Ruilen tegen een andere duiker met een zwarte plaat

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

23 likes

Upje voor deze coole Doxa.

2 likes

Upje! Een mooie duiker als ruilvoorstel mag altijd :slight_smile:

1 like

Upje. Hij is er nog deze super vette zomer knaller

1 like

Upje en gelijk een flinke price drop. Heb wat anders gezien. €2250 voor deze limited

1 like

Upje voor deze zomer duiker

3 likes