DR.EVIL

Ik heb een horloge overgenomen van @DR.EVIL .
Horloge staat zoals beschreven en goed verpakt verzonden.
Komt zijn afspraken na, dus een aanrader.

:rocket::rocket::rocket: #theothermoonwatch #found #thankyou

1 like

image

Band overgenomen van Michiel. Prima zaken doen met hem.

1 like

Horloge verkocht aan Dr. Evil. Snel contact en vlotte afhandeling. Topper!

1 like

Band gekocht van @DR.EVIL
top!

Hier ook een heel positieve ervaring met Michiel, mooie “Arnie” kunnen overnemen…
Snel geregeld en goed verpakt ontvangen. :top:

1 like

Helaas hier geen goede ervaring met @DR.EVIL. Begon met een bericht bijna 2 weken geleden dat hij serieus geinteresseerd was in een horloge die ik te koop had staan en noemde meteen een serieus bod. Woont in dezelfde plaats dus een afspraak gemaakt om in het weekend het af te ronden. En toen begon het contact stiller te worden. Reacties op berichten bleven langer op zich wachten. Een dag voor de afspraak melde hij zich af met wat een legitieme reden leek. Maar gedurende de dagen erna bleef het stil, ook na het vragen of hij zich beter voelde. Maar in de activiteiten van zijn profiel bleek hij actief te zijn met het zoeken naar een ander horloge. Dit zonder enige communicatie naar mij toe. Bij het ernaar vragen gaf hij pas toe dat hij niet meer geinteresseerd was. Terwijl ik nog in de veronderstelling was dat wanneer hij beter zou zijn een afspraak zou maken voor de overdracht. MP praktijken waar ik echt niet blij mee ben.

1 like

Hier een goede ervaring met Dr. Evil. Hij heeft mijn seiko blue hole overgenomen. Communicatie was goed en helder, en hij stuurde nog een vriendelijk bericht toen het horloge goed was aangekomen. Veel plezier met de Seiko!

1 like

Onlangs een horloge verkocht aan @DR.EVIL.
Fijne communicatie en snelle betaling :ok_hand:t2:
Absoluut voor herhaling vatbaar! :star: :star::star::star::star:

1 like

Gister een horloge verkocht aan @DR.EVIL, snelle communicatie en na wat heen en weer sturen van foto’s en filmpjes tot een leuke deal gekomen.

Voor herhaling vatbaar!
:star::star::star::star::star:

1 like