Bastiaan

Afgelopen week een zeer prettige verkoop ervaring gehad met @Bastiaan Zo wil je dat alle verkopen gaan… prettig contact, snelle betaling, en netjes even laten weten dat het horloge ontvangen is :slight_smile: Dank Bastiaan en wellicht tot een volgende keer!

1 like

Twee bandjes verkocht aan Bastiaan @Bastiaan. Snelle deal en leuk contact via pb. Aanrader! :+1:

2 likes

Bastiaan AKA @Bastiaan heeft een Seiko van mij overgenomen. Prettig contact snelle betaling. Top.

Geniet ervan Bastiaan :+1:

2 likes

Bastiaan heeft vandaag een bandje van me overgenomen. Snel betaald en duidelijke communicatie. Veel plezier ermee @Bastiaan

2 likes

Onlangs wat verkocht aan @Bastiaan a.k.a. Bastiaan.
Prettige communicatie en vlotte betaling, TOP :ok_hand:t2:
Graag tot een volgende keer…

2 likes

Nogmaals een deal met @Bastiaan gehad… Dit keer een wat serieuzere :wink:

Bastiaan zag mijn OP Dark Rhodium staan en hakte snel de knoop door. Na de blitz-betaling :zap: is de OP de volgende dag naar Bastiaan gegaan.

Wat een vertrouwen, wat een prettige communicatie en wat een prettige kerel! :muscle:t2:

Immer wieder!

Geniet van je pracht aankoop!
image

2 likes

Een aantal bandjes verkocht aan Bastiaan @Bastiaan. Heel prettig contact, vlotte betaling en keurig gemeld dat de boel was aangekomen. Kan Bastiaan dan ook van harte aanraden.

3 likes

@Bastiaan heeft 2 NASA-straps van me overgenomen. Prettig contact, snelle betaling en nette afhandeling! Zeker een aanrader.

Veel plezier met de bandjes Bastiaan!

2 likes

Afgelopen week heeft Bastiaan mijn Seiko SKX007 overgenomen. De communicatie met Bastiaan was uitermate prettig met daarbij een supervlotte betaling en een tevreden koper. @Bastiaan Nogmaals dank en veel draagplezier.

2 likes

Mocht de Invicta Pro Diver 1953 van @Bastiaan overnemen.
Super nette deal, snelle communicatie en prettig contact.

2 likes

@Bastiaan heeft een bandje voor een Doxa overgenomen die bij mij geen dienst meer deed.
Prima communicatie zoals het hoort!

Dank en veel plezier ermee. :+1:

2 likes

Na een proefperiode van ruim een half jaar een everest band van Bastiaan (@Bastiaan) overgenomen. Ontzettend aardige gozer en altijd leuk contact mee! :muscle:

2 likes

Afgelopen week heeft @Bastiaan een boek van me overgenomen. Ons PostNL punt was toen gesloten maar Bastiaan was daar erg relaxed onder - na de kerst boek als kerstpakket verzonden. Prettige communicatie, snelle betaling - graag tot een volgende keer!

2 likes

Bastian @Bastiaan heeft van mij een Barton rubber horlogeband overgenomen.
Snelle deal, goede communicatie en rappe betaling.
Prima deal dus, bedankt Bastiaan!

2 likes

Mijn Marathon aan @Bastiaan verkocht. Hele prettige deal volgens het boekje: snelle betaling, prettige en rappe communicatie en ook een berichtje van ontvangst. :smiley::+1:

2 likes

Tijdje geleden van Bastiaan een horloge overgenomen. Was een prettige deal. Duidelijk contact en bij de overdracht werd de stalen band ook nog op maat gemaakt.

Een aanrader dit forumlid.

2 likes

3 bandjes gekocht van Bastiaan.
Snelle verzending, fijne communicatie en een prima prijs.

@bastiaan bedankt.

2 likes

Mijn timegrapher aan @Bastiaan verkocht. Nette communicatie en vlotte betaling. Warm aanbevolen.

2 likes

Timegrapher van @Bastiaan overgenomen.
Na betaling meteen op de post gegaan.
Goede ervaring. :ok_hand:

2 likes

Ik had verwacht dat ik een tijdje bezig zou zijn met het zoeken van een koper voor m’n Hamtun Kraken H2 maar niets bleek minder waar. Vanmiddag een paar zeer genoeglijke uren met @Bastiaan gezeten en met heel veel plezier de Kraken aan hem gelaten. Aanrader!

1 like