Duikhorloges only (Deel 1)

Wat verkeert deze in een mooie staat zeg! :heart_eyes: :+1:

Als ik niet beter wist zou deze zo door kunnen voor een nieuwe reissue.

1 like

Dank je !!
Het PVD is inderdaad nog als nieuw en ik denk dat hij nooit gebruikt is geweest tot nu toe. Draagt lekker en heeft een stevige 60 click bezel, zeg maar robuust qua gevoel. :+1:

1 like

Damn wat voor citizen is dit mooie dial!

1 like

Ik heb er maar 1, kan wel iedere dag een foto maken maar dat wordt ook zo eentonig :rofl:.

6 likes

De Vostok WUS Slava en Tropic hommages van @Marijn2 en @Cal219 passen mooi bij het sfeertje van gisterenavond.

8 likes

13 likes

:sun_with_face:

13 likes

Crosspost:

Hij was tijdens de vakantie stilgevallen. Maar dit is een mooie kans om jullie nog iets te laten zien waarvan ik bij aankoop nog niet wist dat deze GS sbga231 dit had. Een rode cirkel die zichtbaar wordt als je de kroon losdraait en uittrekt. Als waarschuwing denk ik voor dat je niet vergeet om hem te sluiten voor het duiken.

Dat de kroon uit staat valt je denk ik meer op dan de rode cirkel, maar goed, hij zal ervoor bedoeld zijn denk ik. Een leuke kleine extra feature. Misschien dat andere (Grand) Seiko duikers dit ook hebben, maar het is mij nog niet eerder ergens opgevallen.

14 likes

Dit is een NY0040-50E. Een aanradertje.

Mijn NA, als je van duikers houdt dan is dit bijna een must.Keuze uit 40 of 44mm en super prijs/kwaliteit verhouding. Danig onder de indruk. Superaankoop voor mij. :star_struck:








25 likes

Mooi horloge maar dan 44 mm
Zou het in het echt moeten zien om er verder over te oordelen.

Ja dat had ik ook, moet het eerst is in het echt zien. Maar van uitstel komt afstel en uiteindelijk een beetje van de radar verdwenen. Je kan ook niet zomaar even een dealer opzoeken want die zijn er niet (bij ons).
Maar nu dus blind gekocht aan een goede prijs en nu ben ik zo blij.

2 likes

10 likes

16 likes

10 likes

Freek duikt. Ik duikhorloge.

6 likes

Beetje onscherp?

16 likes

16 likes

High-end divers on a budget. :+1:

14 likes