DVR

Ik zag nog geen ervaringen met topic over @DVR en na vandaag is daar een mooie mogelijkheid toe.
Ik heb vandaag een fantastische North Flag mogen overnemen van Denis.

Ik heb veel mooie deals mogen maken hier op het forum, en deze is daar hoog te vinden in de top. Enkele weken geleden startte ons contact doordat ik in een reactie had aangegeven zijn horloge erg mooi te vinden en daar ook wel trek in had. In het contact dat daarop volgde heb ik ervaren dat Denis over veel geduld bezit, heel sociaal communiceert en snel reageert.
Maar wat mij betreft heeft hij zich echt onderscheiden door exact aan te geven wat de staat is van het horloge, EN voor het eerst een horloge per pakketdienst verzonden. Dit was oorspronkelijk niet onze beider wens, maar we wonen erg ver van elkaar en zagen geen mogelijkheid om binnenkort af te spreken. Daar was ik heel erg blij mee, want ik wilde hem echt dolgraag hebben.

Denis heeft vervolgens uiterst secuur verpakt en ik heb het vermoeden dat het horloge een val van 25 hoog zou overleven.
Het is een topervaring gebleken. Ik vind het alleen erg jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet, want ik heb het vermoeden dat die ontmoeting ook erg gezellig zou zijn geweest.

Hopelijk komt dat nog een keer!

Dank je wel Denis.

3 likes

Denis is een zeer nette kerel om zaken mee te doen.
De overgenomen oris voldoet meer dan aan de beschrijving. Communicatie en transactie zijn soepel en betrouwbaar verlopen.
Een grote aanrader!

1 like

Ik sluit mij hier volledig bij aan. Vandaag heb ik een schitterende Zenith El Primero 410 van hem overgenomen.

Met elkaar vandaag in Den Bosch afgesproken en onder het genot van een kop gezellig gepraat, het horloge bewonderd en overgenomen.

Een fijn contact gehad met Denis, zowel face 2 face, als via de mail👍🏽

Thnx Denis.

Groet,
Andy

3 likes

Ook ik sluit mij aan bij deze positieve berichten. :wink:

Ik heb recent naar volle tevredenheid een Grand Seiko overgenomen van @DVR. Denis is echt een hele fijne horlogeliefhebber om zaken mee te doen.

Het horloge voldeed geheel aan de verwachting, conform beschrijving en foto’s.
De communicatie vooraf was zeer vlot en heel vriendelijk.

Denis heeft mij gastvrij en gemoedelijk bij hem thuis ontvangen, waar ik onder het genot van een koffie rustig het horloge mocht bekijken voor afhandeling van onze deal. Al met al een hele fijne ervaring en een absolute aanrader als betrouwbare horlogeliefhebber om mee te handelen. :smiley::+1:t2:

1 like

Hierbij ook weer een tevreden ‘klant’. Heb een schitterende grand seiko overgenomen van Denis @dvr. Zowel de communicatie als de uiteindelijke deal verliepen zeer soepel. Overdracht gedaan bij een Mcdonalds in de buurt, helemaal top. Het horloge was nog mooier dan beschreven.

Met Denis is het goed en vertrouwd zaken doen. :star: :star: :star: :star: :star:

1 like