Een dilemma: mijn 16600 echt als werkhorloge gebruiken

Ik denk dat je ongeveer een SD als dit gaat over houden na een korte periode.

Mijn ex.

1 like

Zooo heb je die een paar keer van 4 hoog uit je raam gegooit?

1 like

Nee ik niet, de persoon voor mij waarschijnlijk wel.

Let ook op dat als er iets met de HEV gebeurt je ook flink aan de beurt bent omdat ik begreep dat die krengen erg duur zijn met service.

1 like

Daan, laat je niet gek maken gewoon elke dag cement sluier verwijderaar mee

Ja gewoon doen als jij dat wil.
We zijn ook maar mensen van de dag als het jouw gelukkig maakt waarom niet. Succes.:rofl::+1:

Wat je ook kiest, laat hem in ieder geval niet in de keet liggen

3 likes

Gezien je werk zou ik het niet doen. Niet janken om de eerste krassen maar je gaat hem onmogelijk heel houden. Na een paar maanden is het resultaat een gare kapotte Rolex in de la… en dan draag je hem ook niet meer… dan kun je beter een onbeschadigde Rolex in de la laten liggen lijkt me.

Overigens lijkt het mij ook niet zonder gevaar. Als je met de band ergens achter blijft steken, zoals bouwmaterialen, steigers, trappen etc dan zou jezelf ook nog eens flink kunnen verwonden, bijvoorbeeld een slagaderlijke bloeding.

Heb je wel een punt hoor…maar ben absoluut geen lompe boer…dan ben je gauw klaar in de bouw. Nog nooit met de mudmasters blijven hangen.

Dit is wel een verstandig advies :+1:misschien is het ook wel genieten als je hem buiten je werk om draagt

Maar waarom is dan eigenlijk een toolwatch zou je zeggen…

Een 16600 is toch een prima werk horloge voor een tandarts?
Ik zie het probleem niet.

7 likes

En daar ben ik het helemaal mens ! Behalve dan de tijd aflezen op je smartphone, een eenvoudig quartz horloge kan dat ook bieden en hoef je niet elke dag op te laden. Bij het zwaardere kluswerk draag ik een quartz zakhorloge een een koordje.

1 like

Ze stopten gewoon…het waren de solargedreven modellen.

Omdat het niet voor dat soort werk is gemaakt maar voor langdurige onderwater operaties.

Hele andere tak van sport haha.

Kijk dat heb je niet met een 16600

Gewoon dragen en van genieten. Het is het horlige bij uitstek om in de bouw te gebruiken, kan ie prima tegen.

Kregen ze wel voldoende daglicht, onder je handschoenen draagt :stuck_out_tongue:

Dus zou een 14060 eigenlijk nog beter zijn

Beter geen idee, verstandiger wel.

:laughing:. Staat op de shortlist. Kan niks beloven. :sunglasses:

1 like