Eerste Rolex kopen?

Man, man, man wat een ‘bangmakerij’ weer in dit draadje. Ben ik nog vergeten te lezen dat het plexi glaasje van een 6694 ook stuk kan :see_no_evil:

In de 40 jaar dat ik het horloge heb, ca. om de 10 jaar bij SC laten servicen en dan mag er een keer een nieuwe tube of kroon in. Vooruit, je liep wel een met te veel alcohol ergens tegen aan dus dat was weer een nieuw glaasje.Voor de waterdichtheid dan maar gelijk de pakkingen doen. :blush:

1 like

Nice ooit mee gezwommen?

1 like

Zonder ervaring ben je toch echt afhankelijk van de betrouwbaarheid van de verkoper. Rolex is een hype, dus zijn er mensen die er een slag uit weten te slaan …

Mijn eerste DJ nog geen 3 jaar geleden kostte 2700 euro. Nu is dat meer dan het dubbele. De onderkant van de Rolex markt is nu echter volledig overspannen. Veel mensen willen iets dat onbereikbaar is geworden. Uiteraard dat er levendige handel ontstaat.

Ik wil niemand bang maken, maar heb wel geleerd dat een goede verkoper je misschien iets meer rekent, maar wel een eerlijk product verkoopt. Met de stijgende waarde van een goede en echte Rolex heb je op termijn minder risico.

1 like

Ja natuurlijk. Dat ding is de hele wereld over geweest. Uiteraard na 40 jaar wel een ‘beetje’ rek op de band maar dat mag verder geen naam hebben :grimacing:

1 like

Er zijn er wel meer die na 40 jaar wat rek hebben en die hebben wel een naam :joy:

4 likes

Ach zo spannend is het allemaal ook weer niet, naar een dealer gaan die al eerder in dit topic genoemd zijn. Zo veel mogelijk passen en blij naar huis gaan met het horloge dat goed voelt. Bij Langedyk of WatchWorks doe je echt geen miskoop.