Eilux watchwinder

Te koop: zeer luxe watchwinder van Eilux. Zwaar houten model, afgewerkt in hoogglans zwarte pianolak. Volledig automatisch te programmeren: linksom, rechtsom, interval. Geschikt voor drie automaten, die vanwege de bevestiging met ingebouwde veer altijd goed op de winder zitten. Ik heb hem een jaar geleden nieuw gekocht. Originele doos en bijbehorende spullen zitten er nog bij. Wordt aangedreven met Mabuchi motortjes: loopt stil en rustig. Er zit een kleine beschadiging (een mm) op de rand, zie foto. Verder geheel in orde en als nieuw. Incl. netvoeding, maar hij kan ook op batterijen. Zie op www.eilux.com voor meer info desgewenst. Geen idee wat ze nu kosten, maar de uitvoering met lederen bekleding staat voor USD 860 geprijsd. Dat betaalde ik er niet voor, maar goedkoop zijn ze niet echt. Wel één van de betere volgens mij. Hij mag weg omdat ik bijna geen automaten meer heb, dus dan is een winder als deze wel wat overdone. De beide Seiko’s op de foto’s gaan uiteraard NIET mee met deze verkoop.

Merk en model: Eilux EW-3500 PB
Diameter: 30 x 22 x 20 cm
Leeftijd: 1 jaar in gebruik.
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet met doos en handleiding
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, verzenden alleen aangetekend voor 8,50 (binnen Nl)
Conditie (krassen, werking etc): zeer kleine beschadiging in de lak op boven-zijrand. Zie foto.
Soort uurwerk en kaliber: nvt. Mabuchi motoren
Vraagprijs: 250 euro
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.