Eindelijk rust

Zoals vele weten hier heb ik veel homage horloges gehad zeg duidelijk gehad :grin:
Zoals steinhart aramar en uiteindelijk de oris aquis smal sec gekocht super klok maar toch net te groot 45,5 en te dik dus toch verkocht .
En de zoektocht ging door en toen kwam ik de ginault hier op het forum tegen.
Dacht dat moet hem worden dus gekocht hier op het forum volgens vele de ultieme homage,
Maar toen ik hem had dacht ik nee dat is het ook niet en na 3 dagen verkocht.
Toen de Seiko spb079j1 ook wel mm200 genoemd.
En die gaf gek genoeg rust in de zoektoch,en wist dit is het.
En wil toch de grote broer de mm300
marine master en is mij zoektocht ten einde en het flipper de flip over RUST

1 like

Maar die heb je dus nog niet geprobeerd? Kan alsnog zijn dat het niet geheel bevalt en de rust wellicht nog ver te zoeken is. :no_mouth:

2 likes

Ik ben dol op plottwists.

Geen rust

Lekker, rust

Ah, toch geen rust.

Nice, rust

Oh toch niet

17 likes

Als dik een ding. is, dan is een mm300 geen rust nog ben ik bang…

1 like

Rust, dat bestaat niet joh. Zo veel moois dat je altijd drang hebt om uiteindelijk wat nieuws te proberen.

Blijvertjes kan wel maar je hebt altijd een of meerdere flipper horloges :slight_smile:

3 likes

Rust is tussen 6 planken liggen, of je forum lidmaatschap in de wilgen hangen :wink:
Verder is het enkel een illusie … maar ach … ik heb het me ook zo vaak voorgenomen en menig ander forum genoot.
Je bevind je in goed gezelschap !
Sterkte ermee.

5 likes

Dat had ik ook (nah ja, naast nog een paar dan). Die MM200 was blijkbaar de missing link.
De 300 is een dikke lompe boer hoor, probeer die eerst maar eens. Grote kans dat je na het passen gelijk genezen bent.

Heb hem gezien maar niet gepast maar is wel zeer mooi had de oris 45.5 en die was ook lomp maar ging eigenlijk wel vind de oris ook nog steeds top dan de 43 maar de mm300 is ook zeer mooi

Charl,
Ik kan je vertellen, ik ben heel blij met jouw Oris Aquis.

2 likes

Maar ja. Als ik het zo lees is er dus nog geen rust…
Eerst de 300 nog…

:beers:

1 like

Ja maar inmiddels ook weer Seiko spb079 gehad de mm200 ook weer verkocht en nu toch ook weer oris de 43 mm tt model

En heel veel plezier ermee top klokje en mooi ook

1 like

Deze zoek ik nou ook staal deze is titanium ook fijn draagt lekker ook een rubber band erbij oris draagt ok fijn maar nie mijn ding rubber ruikt wel heerlijk naar vanille haha