EMG NL17 alternatieve banden

Mmmmmjah, maar met €80,- per bandje denk ik dat de meesten van ons liever een goedkoper alternatief kiezen.

Ik heb een alternatief! Hou vanavond mijn berichten in de gaten!!!

2 likes

@25tien en zijn one more things :cold_sweat:

2 likes

En je weet… aan valse beloftes doe ik niet!!!

Komen nog leuke dingen aan voor diegene die zich inschrijven!

Promise :kissing_heart:

5 likes

HF groepstraining?

2 likes

In weinig oranje gehulde exotische presentatie dame die ze 1 voor 1 uit de batterij presenteert ?

3 likes

Non, merde!

Ik verwacht binnengedragen te worden op een troon nadat ik 100 betalingen waarvan er denk ik maar 15 ofzo aan de regels voldoen te catalogeren.

8 likes

En dat op een forum waar al wordt gestruikeld als een secondenwijzer niet precies is uitgelijnd!!

2 likes

Die van mij zijn nota bene in het Engels bevestigd door een Belgische jurist…
Hoe meer gedekt kun je zijn ?

in opleiding :wink: Of mag ik me met een bachelor al jurist noemen?

Een jurist is iemand die in de juridische practijk werkzaam is. Je mag alleen geen titel voeren. Die moet je nog verdienen.

Just bedrijfsjurist is beschermd, jurist niet.

In Nederland niet hoor.

België wel dacht ik, orde van bedrijfsjuristen als erkend vrij beroep. Niet helemaal zeker.

Er zijn hier ook beroepsverenigingen, maar die zijn voluntair.

Hier niet, is een gereglementeerd beroep en foutief gebruik van de titel wordt correctioneel gesanctioneerd.

Soit, ik houd het maar bij mijn overmaatse lingerie. Dat maakt het leven heerlijk eenvoudig.

Overmaatse lingerie en eenvoudig… Klinkt niet echt eenvoudig in mijn oren :joy:

Hoezo niet? Als het niet past reik je een groter maatje aan. Als dat nog niet past weer een groter maatje. Onze maatvoering gaat qua grootte erg ver.
En Europese productie. Niets far east!

1 like