Epos Oeuvre d'art Verso 2 GERESERVEERD

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop een waar meesterstukje van EPOS.

Limited edition no. 80/888 half skeleton handopwinder met inhouse een Unitas 6479 modificatie in zo goed als nieuwe staat.

Het Unitas uurwerk is omgedraaid in de kast geplaatst waardoor de balans mooi zichtbaar is, vandaar ook Verso 2. De sec. wijzer in zijn oude 6-positie komt speels terug in de bodemplaat maar nu als hartslag meter.
Originele lederen horlogeband met EPOS vlinder sluiting.

Bezichtigen in mijn gezellige stamcafé anno 1890 in Amsterdam heeft de absolute voorkeur, met geurige koffie/biertje naar wens en/of anders aangetekend versturen met TNT-post.

Merk en model: EPOS Oeuvre D’art verso2
Diameter: 43 mm. (zonder de kroon gemeten)
Leeftijd: mei 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 6 maanden geleden.
Factuur en/of certificaat: Alleen certificaat.
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos en certificaat.
Verzendkosten of afgehaald: afhalen.
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Unitas 6479

Prijs: € 1000–

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Rond het zichtglaasje zat iets vuil, was een kwestie van even wegvegen :arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down:

8 likes

Hang hem brutaal aan een NATO Erica M&N en je hebt een sportieve klok :blush: wie durft ??

RODE ROBIJNEN EN GEBLAUWDE SCHROEVEN

1 like

UP

Greets, Martin :grinning: nitraM.

2 likes

De Captain Willard (Links) is verkocht maar de Epos oeuvre D’art (Rechts) is nog steeds beschikbaar voor de echte horloge bikkels met een verfijnde smaak :joy: SIZE MATTERS :joy: met een laatste pricedrop naar 900 euronen voor deze limited edition.

Gereserveerd voor een forumlid.