ElChueco

Bedankt voor de deal @ElChueco! Helaas was de reis lang, had graag wat langer gekletst. Zou zeker weer een deal sluiten met Erik. Tot een volgende keer. Zeer veel plezier van het horloge!

Groet,

Bas

1 like

Tudor Black Bay Red overgenomen van @ElChueco In eerste instantie was er de wens om persoonlijke overdracht te doen. Dat was ook het leukste geweest maar dat was praktisch even niet te doen. Verzonden dus. Eerst naar een adres in Nederland en vandaar naar Suriname. Geen problemen gehad onderweg dus de klok kan nu genieten van een tropische omgeving :sunglasses:
Vlekkeloze deal dus en prima zaken doen met Erik :+1:t4:

1 like

Horloge gekocht van @ElChueco. Snelle en goede communicatie. Werd op de hoogte gebracht toen het horloge onderweg was met een track en trace. En werd goed verpakt in een stevige doos van playmobile als decoy haha
Aanrader! Bedankt Erik

1 like

Horloge overgenomen van @ElChueco, prettige vlotte communicatie en verzending :+1:

1 like

SKX overgenomen, vlotte transactie, snel in huis, thanks @ElChueco !

1 like

Horloge(s) over genomen van @ElChueco.
Opgehaald bij Erik, ff leuk over horloges gepraat.
Horloges zoals omschreven.
Prima kerel de Erik, aanrader.

1 like

Horloge (Omega Seamaster AT Quartz) overgenomen van Erik. Afspraak gemaakt en opgehaald bij Erik. Goede snelle transactie :+1:

Thanks Erik.

1 like

Mooie ruildeal gemaakt met @ElChueco. Leuk en helder contact vooraf.

Afgesproken in zijn, overigens fantastische, winkel en onder het genot van een kopje koffie over de hobby geouwehoerd.

Veel plezier met de OP Erik, hij stond je prima👍🏻.

3 likes

Wat is het forum toch ook een mooi medium met fijne mensen. Een daarvan is absoluut @ElChueco.
Communicatie verliep supervlot en prettig. Daarbij had hij het geld al overgemaakt voordat we afspraken. Onder het genot van een frisje de overdracht gedaan halverwege beide woonplaatsen.
Kortom: Zou zou weer zaken doen met Erik!

1 like

Omega Speedmaster Reduced Schumacher editie (in geel) verkocht aan Erik @ElChueco naar grote tevredenheid. Erik benaderde mij over de Omega en gaf aan hem over te willen nemen nadat ik er helaas niet meer van kon genieten. We zijn samen tot een deal gekomen die voor beide partijen acceptabel was. De Reduced is bij Omega zelf compleet gerestaureerd en toen hij klaar was zijn Erik en ik hem samen op gaan halen bij Frans de Groot in Gouda. Erik is een symphatieke kerel die duidelijk communiceert en bijzonder vriendelijk is. Graag nog eens! Warm aanbevolen. :smile: :+1:

1 like

Afgelopen zaterdag een prachtige Oris 65 Deauville overgenomen van Erik.

Het leuke was dat hij mij benaderde om m over te nemen. Hij was me net voor deze te kopen van David (Lasteraar), maar had toch genoeg aan zijn zwarte 65. Hij wist dat ik m ook graag wilde en benaderde me om dat nog ff te checken. Kortom, ik ben nu de blije derde met deze prachtige Oris.

Naast een horloge kan je ook nog wijn bij hem kopen en andere delicatessen (kaas, Pata negra etc.), dus alleen daarom al goed om live bij hem af te spreken bij een aanschaf! Aanrader dus die Erik.

Erik en David beide bedankt!

6 likes

Vandaag horloge verkocht aan @ElChueco.

Topdeal. :+1: Dank voor de heerlijke fles port! :heart_eyes:

@Jur: Kunnen de topics van ErikST samengevoegd worden.

1 like

Mooie vintage Seiko van @ElChueco overgenomen. Fijne vent in communicatie en het horloge was goed verpakt.

Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Ook ik heb geNOTEN van de ontvangst in Putten.
Heb gezien dat de HF website bij de ‘favorieten’ ingedeeld is, op de computer die in het kantoor staat.
Dat is een goed teken en is merkbaar als je met Erik praat.
Veel kennis, veel passie, uitgesproken gefundeerde mening of juist verwachting over/van horloges.
Klein Walhalla dus om te vertoeven.
Met aandacht voor de verhalen van een ander en warmte als het om de uiteindelijke afronding van een deal gaat.

Was dit keer rond eenen bij Erik om die North Flag weg te kapen, en had geen fatsoenlijk excuus om 4 uur langer te blijven, zodat de bezegeling afgeblust kon worden met een VSOP port en vers gebrande noten…dat is dan ook het enige dat anders liep dan gehoopt.

Klasse vent, klasse klok, klasse deal!
Triple Ka dus

Erik @ElChueco, bedankt :+1:

3 likes

Weer eens een horloge verkocht aan Erik.
Lekker vertrouwd en snel.

Bedankt Erik en veel plezier ermee!

2 likes

Horloge verkocht aan @ElChueco .
Persoonlijk komen ophalen, prettige kennismaking en even leuk verteld over de hobby.
Veel plezier met de GMT maar dat gaat wel goed komen!

2 likes

Vandaag de GMT van @ElChueco overgenomen. Erg prettige communicatie, vanmiddag leuk ontvangst en tijdje over horloges gekletst. Echt een liefhebber die ik iedereen kan aanraden.

1 like

Vandaag aangenaam kennis gemaakt met Erik bij het ophalen van mijn nieuwe aanwinst, de gele Omega Speedmaster Schumacher (N.A. topic volgt ergens deze week).

Tsja, als je dan lekker wegkletst met z’n beiden ben je zo een uur verder…

De aanschaf ging prima: prettig, snel, duidelijk en eerlijk en het horloge is zeker als verwacht!.

Als uitsmijter nog Erik’s FAN-TAS-TI-SCHE Zenith Espada bewonderd, wat een knaller is dat zeg met die gouden kast en bruine sunburstplaat! Ik had op zijn verzoek mijn Daytona TT meegenomen en hij deze. Leuk toch?!?

Kortom: weer echt een aanrader erbij!!

4 likes

Vandaag een ruildeal met Erik (@ElChueco). Wederom prima!!
De koffie is goed, de horlogepraat ook. Eerlijk en correct!

3 likes

Mooie deal gemaakt met @ErikST betrouwbare verkoper en snel geregeld, zeker een aanrader :+1:t2:

3 likes