ErrediBi; "the making of"...... Míjn horloge: ErrediBi Eclettico

Begint nu echt vorm te krijgen, leuk om te volgen!

1 like

Preview van de wijzers, morgen krijg ik daglichtfoto’s!
vlnr: 1.zilver-2.goud-3.goud.
Wordt denkelijk de rechtse klassieke bling-combinatie; eclectisch…image
Bij daglicht komt numero 3 denkelijk minder extreem over op de sunburst dial :wink::thinking:.
De kast is gepolijst rvs btw :slight_smile: .
@Erredibi overlegt bijna dagelijks; als alle klanten zo veel aandacht vragen… :blush:

1 like

Zou denk ik mooier zijn als ze qua kleur meer zouden aansluiten bij de indexen. Wellicht geven de foto’s bij daglicht een beter beeld.

4 likes

Ik sluit me aan bij @Bidle, dat is mijn gevoel ook.

Uit deze drie vind ik inderdaad de gouden glimmers het mooist passen.

1 like

Dit wordt de dial-combinatie!


Met deze wijzers ook iets homogener; nergens lume, alles goud :smiley:.

9 likes

Deze foto’s zijn geven iig een beter beeld en zo matchen de wijzers ook beter. Nu op naar het eindresultaat.

3 likes

In afwachting van het volgend stapje de, voor mij, super “toolcrown”:image

5 likes

Tweede van links is de mijne!!!

6 likes

Je roept vaak eclectisch, maar ik begrijp het niet. Ik zie geen verschillende stijlen die worden gelaagd, maar juist eerder een vreselijk stijlvast horloge ontstaan. Of mis ik iets?

1 like

IIntussen wordt het gelukkig één geheel.
In het begin had ik meerdere niet bij elkaar passende stijlen in m’n hoofd… Nu wordt er gebruik gemaakt van meerdere technieken en stijlen:
-Ambachtelijk, o.a. leerwerk en realisatie van de dial.
-Modern technisch freeswerk.
-Klassiek automatisch Zwitsers uurwerk.
-Industrial: Die grote rvs moer.
-Nederlandse input met Italiaanse “output”.

Als die samenvoeging een meerwaarde oplevert dan is het voor mij geslaagd eclectisch !!!

Last but not least🤗: Elke special, dit wordt de S09, van @Erredibi heeft een eigen naam…
Probeersels als “ErrediBi-Zi-Zilla” en “The Zillawatch” klonken niet goed en/of pasten niet in het rijtje van Italiaanse namen :wink:. Dus zocht ik iets beters :thinking: dat ook ook in het rijtje én bij mij past…

“Vreselijk stijlvast…”: bedankt @Fate_Amenable_To_Change, ik vind het best spannend :crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3:én heel leuk :hugs:om te doen.
Ben ook blij (óh, óh, niet te sentimenteel worden Charles) dat ik het kán doen!!!
image

OGeduld hebben is soms zó moeilijk, pfui…
Vandaag weer heen en weer ge-appt met Guido voor de finesses.
Ook gebeld; heel leuk om mensen in deze tijd via het wereldwijdeweb langzaam te leren kennen.
En andere zaken zoals motoren komen aan bod én meer zoals MiTo’s en toekomst-idealen. :wink::ok_hand:t3:!
Wat volgens mij gewoon uit de lade zal komen is een gepolijst gespje!
Intussen is ook een nieuwe huisspreuk klaar die de lading van de bedrijfsfosofie dekt.

1 like

Deze week een vraag van @Erredibi gekregen om “agent” voor de Benelux te worden.
Om schijnbare belangenverstrengeling te voorkomen zal ik hierna alléén het eindresultaat tonen.
Deze “making of” was absoluut niet commercieel bedoeld, vandaar.

Als het niet okay is hoor ik het graag, ik probeer het zo netjes mogelijk te doen…

2 likes

Zolang je maar op dezelfde manier doorgaat met je updates in dit topic.

2 likes

Wat mij betreft kun je lachend verdergaan met alle updates over dit ene horloge voor jezelf (maar ik maak de regels niet). Ik volg het ook graag. :slight_smile: Over je verdere activiteiten met het merk zou ik me inderdaad opstellen als ondernemer en er niet over uitweiden op het forum. Supertransparant bericht overigens! :+1::+1:

2 likes

Hieruit maak ik op dat je “ja” hebt gezegd? Leuk voor je!
Wel jammer dat we nu de rest van de deze “making off” moeten missen maar ik begrijp het wel.

1 like

Leuke ontwikkeling voor je!

Gewoon lekker doorposten toch, hij heeft zelf ook met regelmaat nieuwe modellen ed. gepost.
Anders stuur een mail naar @jur om het af te stemmen.

In ieder geval benieuwd naar de vorderingen.

3 likes

Wat Bidle zegt + je bent er gewoon open over?

Mij kan je niet overtuigen voor dit model. Dit is zo uitgesproken… Beetje ‘Love it, or hate it’

1 like

Bedankt voor de positieve reacties, sympathiek hier!!
Het duurt nog even tot de volgende stap met de “Eclettico” en heb @jur gePB’t!!
Ja polariserend is ie wel @RBK ; past goed bij m’n witte Rado en BB met die mooie snowflakes :joy:!

2 likes

Met permissie van @Jur in de pocket gaan we “netjes” door; het bandje van Spiderstraps is klaar. Op de foto die ik can Guido kreeg is het diepblauwe nog niet zo goed te zien…

4 likes

Ziet er goed uit :ok_hand:t3::ireland: