CrownGuard

Gisteren ben ik samen met mijn vader op bezoek geweest bij Crown Guard @Crownguard. Graag deel ik mijn ervaring met andere potentiële kopers. Het kantoor waar Crown Guard is gevestigd (Eindhoven) wekt vertrouwen en straalt het Rolex gevoel uit vanwege alle Rolex gadgets en lijsten aan de muur. Het betreft een keurig kantoor om klanten te ontvangen. Persoonlijk vind ik dit fijn aangezien het professionaliteit en veiligheid uitstraalt.

Mijn vader heeft met Crown Guard afgesproken ivm het aanschaffen van een nieuw horloge- met inruil van een overbodig geraakt horloge. Hij vroeg of ik mee ging, aangezien ik hem heb aangestoken met het horlogevirus dankzij dit forum :slight_smile: Daar zeg ik natuurlijk geen “NEE” tegen!

Op locatie is het inruil horloge goedgekeurd, zonder problemen. Het horloge welke mijn vader heeft aangeschaft was qua staat exact als omschreven, zonder gebruikerssporen. Na een heerlijk kopje koffie is de band op maat gezet en kreeg mijn vader een extra schakeltje cadeau, waarvoor hulde.

Crown Guard kwam op mij over als no-nonsense, alles volgens afspraak, betrouwbaar en een goed adres om een (vervolg)aankoop te doen. Dit is zeker niet het laatste bezoek aan Crown Guard geweest en ik hoop spoedig zelf een aankoop te kunnen doen bij hem.

Hartelijk bedankt.

Robbert

10 likes

Beste Robbert,

Zeer bedankt voor de mooie woorden!!
Altijd fijn om liefhebbers aan tafel te mogen ontvangen.
Zeer graag tot ziens.
Gr Ramon

4 likes

Ramon
altijd top

2 likes

Ramón, altijd goed en altijd professioneel! :+1:

2 likes

Zojuist mijn speedy opgehaald bij Ramon @Crownguard Gelijk de band op maat gemaakt onder het genot van een kopje koffie. Ramon nogmaals bedankt!

4 likes

Ook ik heb vanochtend bij Ramon een nieuwe ‘speedy’ mogen ophalen.

Na fijn mail- en telefonisch contact heeft Ramon het horloge voor mij gereserveerd zodat ik deze vandaag (voor mij een speciale dag) kon komen ophalen.

Absoluut een aanrader!
Dankjewel Ramon

4 likes

Vandaag bij Ramón, Omega Seamaster AT opgehaald. Top communicatie en service! Zeker aan te bevelen! Bedankt.

1 like

Gistermiddag mijn Oyster 116000 Blue ingeruild voor een Oyster 114300 Blue onder het genot van een kopje koffie ,zoals ik verwachte een zeer prettige en professionele ervaring op een prachtige lokatie waar zijn mooie kantoor is gevestigd! Dit is mijn eerste horloge die ik bij Róman aankoop en zeker niet de laatste ! Bedankt ! :+1:

1 like

Vandaag liefst 2 prachtstukken bij Ramón opgehaald en wederom een mooie deal kunnen sluiten. Allebei stunners IMHO: een Speedy tintin & een Monaco Steve McQueen. @Crownguard wederom bedankt :sunglasses::ok_hand:

6 likes

Vandaag mijn submariner verkocht aan @Crownguard, leuk ontvangst en vlotte afhandeling.
Ramon kent zijn vak. Dank je Ramon :+1:t2:

1 like

Zoals ook andere forumleden heb ook ik een hele fijne deal met @Crownguard gemaakt. Snel antwoord, snel betaald en vriendelijk. Ik raad dit HF zeer aan. gr Roy

2 likes

Mooie nieuwe Santos middels inruil gekocht bij Ramón. Zoals altijd goede ervaring. Nog een leuk cadeautje er bij gekregen.

1 like