Drebin

Soepelste deal ooit. Advertentie in het blauwe gedeelte, en letterlijk 5 minuten later stond het geld op mijn rekening. Vlot contact, fijne verkoper. Misschien tot de volgende keer. @Drebin

2 likes

Bandje gekocht van @Drebin. Bleek in de buurt te wonen en heeft deze persoonlijk afgegeven. Makkelijke deal en prettige communicatie. Beveel hem dan ook van harte aan!

1 like

Bandje gekocht van Drebin. Vlotte communicatie, vriendelijk en snel binnen.
Dank je wel voor deze vlotte deal :+1:t2:

1 like

Daarnet een mooi horloge van Drebin overgenomen. Fijne communicatie en correcte afhandeling.
Mijn ervaring met dit lid is top!

Leuke deal met Walter gemaakt voor zijn DC58. Gezellig appen en uiteindelijk de koop rond gemaakt. Alles dus zoals het hoort…ik had niet anders verwacht van deze forum topper. Thx man…blij met weer een nieuwe Damasko om de pols :+1:

3 likes

Walter…bedankt kerel. Zeer in m’n nopjes met deze prachtige NA…

:joy:

11 likes

Prettige transactie met Walter @Drebin die mij voor een hele mooie prijs een Omega sluiting heeft verkocht. Conform beschrijving, snelle verzending en duidelijke communicatie. Perfect!

1 like

Inderdaad een aanrader, heb hem de nieuwe Omega verstelbare sluiting geleverd en op de dag van ontvangst ook al het geld op de rekening. Ook duidelijk en snel in communiceren.

Hier ook een prettige ervaring met Walter.
Prettige en snelle communicatie.

Ik was op zoek naar een paar voordelige bandjes, om vlug een paar verschillende te kunnen proberen. Liefst wat groen, wat zwart, wat ‘normale’ tweedelige bandjes en een paar nato’s en als het éven kon ook een camo. Tof, ik had een mooie advertentie gevonden die precies aan mijn wensen voldeed, maar helaas wel van @Drebin. :unamused: Uiteindelijk zette ik me over mijn weerzin heen en heb ik hem toch maar benaderd …

Walter blijk laconiek in de pb’s en wil gezellig uitkomen op een bevredigende overeenkomst. We kwamen snel uit op een mooiere deal dan ik verwacht had, en nadat ik had betaald stuurde Walter de bandjes op zo gauw hij ertoe in de gelegenheid was. Binnen twee dagen kon ik lekker gaan pielen. Bedankt man, ik voel me gematst! :+1:

Na het openen verkeerde ik eventjes in de veronderstelling dat er een lief paaseitje in de envelop zat, maar het bleek toch vooral eigendunkerig. :smirk: Drebin blijft Drebin. :joy:

11 likes

Prima ruildeal met @Drebin gemaakt!
Communicatie is on point en de deal was snel beklonken.
Met Walter valt prima te handelen, aanrader :ok_hand:t2:

2 likes

Vandaag een leuke ruil gemaakt met @Drebin.
Contact via bericht was van begin tot het einde zeer vlot en ook in persoon hebben we leuk wat kunnen babbelen over… jawel hoor, horloges!
Alles vlot verlopen en beiden content, mooier kan het niet in mijn ogen.
Niets dan positiefs te vertellen over Walter - nogmaals bedankt dus!

1 like

Horloge geruild met @Drebin, superdeal en goede service. Veel plezier met het horloge!

1 like

Horloge gekocht van Walter, @Drebin; vlekkeloze communicatie, snelle bezorging en alles
Was keurig ingepakt. Een aanrader! Wie weet tot de volgende keer.

1 like

Mooie ruil gedaan met @Drebin prettige communicatie en snelle afhandeling :+1:

1 like

Leren bandje van @Drebin overgenomen. Deal was binnen 5 minuten rond en het bandje ligt binnen 24 uur in de bus. In topstaat. Dank je wel!

1 like

Rubberen “croco” overgenomen van @Drebin , prima deal en snel afgehandeld…
Prettig zaken doen zo, graag tot een volgende deal :+1:t2:

1 like

Vandaag een horlogedoos van @Drebin ontvangen. Reageert snel en ook snel verzonden. Dat het pakket aan de binnenkant gewikkeld was in WC papier is in deze tijd een leuke bonus :joy::+1:

4 likes

Vandaag een supersnelle en faire deal gedaan met @Drebin, horloge gelijk opgehaald (gelukkig eens dicht bij huis :grimacing:) en alles zoals omschreven.

Aanrader en zou zo weer een deal met hem sluiten, bedankt :+1:t2:

2 likes

Vandaag mijn Oris Aquis aan @Drebin verkocht. Een eerlijk bod, snelle betaling, en goede communicatie. Top!

1 like