Renier

Ik kocht een paar bandjes van @renier en was een heel vlotte transactie.

Zeker aan te raden.

1 like

Een beetje late reactie van mijn kant, maar ik heb eind november de Great Wave of Kanagawa mod van Renier overgenomen.

De transactie verliep super soepel en het horloge kwam bomb-proof aan.

Ik kan een aankoop bij Renier dus aanraden!

1 like

Ik heb een Junghans Max Bill overgenomen van @Renier. Snelle deal en nog veel snellere verzending. Goed verpakt en voldoet aan de beschrijving. Absolute aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Renier. Snelle deal, aardige kerel, goed contact. Prima koper dus!

1 like

Vandaag de prachtige Oris x Cervo Volante big crown Pointer date Azure van @Renier overgenomen. De communicatie in aanloop naar de overdracht en betaling was vriendelijk en vlot, de kennismaking (in een sfeervol koffietentje) was erg aangenaam :slight_smile:

Renier, dankjewel voor het leuke gesprek, de vlotte deal en de lekkere koffie :pray:t4: Zakendoen met jou kan ik alle horlogeliefhebbers op dit mooie forum van harte aanbevelen!

1 like

Gisteren mijn Sinn 103 st verkocht aan @Renier! Goud eerlijke vent, een echte passie voor horloges en hebben gezellig een uurtje kunnen “nerden” over alle modellen waar we nog van dromen.
Ik kan Renier 100% aanraden als verkoper en mede enthousiast van deze gekke hobby!

1 like

Erika’s bandje verkocht aan @Renier
Super snel gehandeld.
Dikke aanrader :ok_hand:

1 like

Afgelopen vrijdag een Omega horloge overgenomen van @Renier.
Ben er erg blij mee. :wink:

Vandaag een Apple watch opgehaald bij @Renier. Super goed ontvangen. Onder het genot van een goede cappuccino even over horloges en andere zaken gebabbeld. Vlotte communicatie en tevreden met de aankoop.

Mooie Tudor overgenomen van Renier. Vlotte deal en gezellige overdracht. Je kunt met een gerust hart zaken doen met dit HF lid :ok_hand: