RobinH

Vandaag een horloge verkocht aan @RobinH en kan niet anders zeggen, dan dat het een prima ervaring met een fervente horloge liefhebber was.:+1:
Flexibel mens ook, kwam binnen door de hoofdingang en dankzij een wat ondankbare boodschap van ons hondje, het theater verlaten via de artiestenuitgangā€¦
Sorry nog daarvoor Robin en anytime again!

3 likes

Tudor North Flag overgenomen van Robin. Communicatie was vlot en duidelijk. We hadden afgesproken in Haarlem en het was een gezellig en aangename ontmoeting. Duidelijk een echte horlogefan! Alles voelde vertrouwd. Top!

Groet, Quan

1 like

De Pelagos overgenomen van @RobinH.
Uiteindelijk een erg fijne deal en snelle verzending. Robin deed extra moeite zodat ik het horloge op tijd binnen kreeg voor de vakantie, klasse!

Robin bedankt!

1 like

Oris Big Crown Pro Pilot Day Date overnomen van @RobinH. Zeer prettige en snelle communicatie. Prima en prettige ervaring! Leuke ruildeal met cashup van mijn kant. Op basis van vertrouwen alles naar elkaar verzonden. Goed ingepakt, goede communicatie m.b.t. verzending en hoppa :slight_smile: ! Horloge voldoet aan beschrijving, idem dito de staat ervan.

1 like

Vanwege nabijheid van mijn woonplaats en de werkplek van Robin, gisteren een live overdracht van zijn Chronoris.
Gezellig half uurtje later met horloge naar huis, ging soepeltjes, horloge was als beschreven in de advertentie, alle accessoires aanwezig, makkelijke betaling met een Tikkie.
Prima!

3 likes

Horlogebandje overgenomen van @RobinH.
Zoals ook de vorige keer een zeer prettige transactie, vlotte en duidelijke communicatie, zorgvuldige verzending en een hele mooie band. Kan Robin dan ook van harte aanbevelen. Thanks Robin!

1 like

Mooie vintage ORIS Chronoris van @RobinH overgenomen. Vlotte communicatie, ongedwongen overdracht en betaling per Tikkie. Een verzamelaar die weet waar hij over praat en bovendien een aardige vent. Aanrader dus!

1 like

Vandaag een leuke ruil deal gemaakt met @RobinH
Gister toevallig via marktplaats met elkaar in contact gekomen.
Al snel kwamen we tot een deal waar we ons allebei goed bij voelden. Vandaag meteen halverwege afgesproken. Gezellig even over horloges gekletst. Helaas zat ik een beetje op de schopstoel vanwege andere afspraken, anders, van mijn kant, zeker nog even langer gezeten.
Al met al een leuke en gezellige deal. Bedankt Robin!

3 likes

Vandaag een fijne Oris-band van @RobinH overgenomen. Snelle communicatie, snelle en keurige verzending en echt een hele mooie band voor een hele nette prijs. Kortom, helemaal perfect! :ok_hand: Dankjewel Robin, ik hoop dat we elkaar hier nog vaker zullen tegenkomen! :smiley:

2 likes

Metalen band voor Oris 65 bij @RobinH gekocht.
Maandag deal gemaakt en donderdag in Belgiƫ ontvangen.
Snel en vakkundig afgehandeld dus.
Nu nog wachten op de nieuwe Oris.

1 like

Ik heb mijn Steinhart verkocht aan @RobinH, dit is na een hele snelle duidelijke communicatie tot stand gekomen en het geld stond in no-time op mijn rekening :ok_hand:t2:

Ik heb gelijk het horloge opgestuurd zodat hij hem op vakantie kan dragen want dat was de wens, dus veel zwemplezier en tot een volgende deal.

Aanrader wat mij betreft :+1:t2:

1 like

Goed contact gehad met @RobinH, horloge verkocht. Zeker aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Stalen band voor de oris aan @RobinH verkocht. Fijne en snelle deal, zeker een aanrader :+1:t2:

2 likes

Seiko gekocht van @RobinH.

Fijne communicatie, alles snel geregeld. Top dus!

1 like

Net een Oris gekocht van @RobinH, het was precies zoals je een deal wilt hebben: snelle communicatie, vriendelijk, foutloos. Ik zou het zo weer doen :+1:

1 like

Horloge gekocht van Robin, vlotte deal en afhandeling. precies zoals omschreven, netjes verpakt aangekomen. Top verkoper in mijn ogen.
@RobinH bedankt!!

1 like

IWC band verkocht aan @RobinH en dat ging soepel en snel.
Voor herhaling vatbaar. Veel plezier van de band Robin.:+1:

1 like

Oris band gekocht van @RobinH recent. Vliegensvlugge verzending en eerlijke beschrijving. Topkerel! :ok_hand:

1 like

Zoā€™n Oris 65 leek mij ook wel eens leuk om te proberenā€¦Robin to the rescue! :sunglasses:

Dank Robin voor de lekkere vlotte deal weerā€¦:ok_hand:

4 likes

Gisteren een leuke deal gedaan met Robin @RobinH, stukje rijden zoals gewoonlijk maar dan heb je ook weer wat !

Gezellig zitten kletsen op een bankje (veilige afstand) en de deal was snel beklonken, horloge zoals omschreven en met de nieuwe aanwinst weer lekker naar huis op aangegaanā€¦

Bedankt voor de leuke deal en elkaar even eens in real-life gezien te hebben. Tot de volgende :grimacing::blush:

1 like